گیشه‌ها در انتظار رکوردی جدید / مروری بر ۴ فیلم تازه اکران‌شده

از امروز چهار فیلم ضد، ویلای ساحلی، ورود و خروج ممنوع و مسافری از گانورا به روی پرده سینماها رفت که تنوع گیشه‌ها را بیش از پیش کرد و آن‌طور که مشخص است باید در روزهای آینده منتظر رکوردهای تازه در فروش سینماها باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، از امروز چهار فیلم ضد، ویلای ساحلی، ورود و خروج ممنوع و مسافری از گانورا به روی پرده رفت، چهار فیلمی که تنوع گیشه‌ها را بیش از پیش کرد و در این راستا یک کمدی، یک درام سیاسی، یک کمدی اجتماعی و یک انیمیشن به لیست فیلم‌های قبلی افزوده شد و آن‌طور که مشخص است باید در روزهای آینده منتظر رکوردهای تازه در سینماها باشیم.

در ادامه بر این چهار فیلم تازه اکران مروری خواهیم داشت:

ضد

ضد به کارگردانی امیرعباس ربیعی، نویسندگی حسین تراب‌نژاد و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، سال ۱۴۰۰ جلوی دوربین رفت و در همان سال در جشنواره فجر علاوه بر کسب دو سیمرغ، در چند شاخه نیز کاندید شد؛ این فیلم پس از فیلم نخست ربیعی یعنی لباس‌شخصی، توانست با اقبال بالایی از جانب مخاطبان و منتقدان مواجه شود.

فیلم، یک درام سیاسی است که در بستر التهابات کشور در تابستان سال ۱۳۶۰ می‌گذرد. قصه این فیلم درباره یک عشق در دل حوادث سیاسی است که پس از سال‌ها دوباره شعله‌ور می‌شود.

در این فیلم، نادر سلیمانی، مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، مجید پتکی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گیشه‌ها در انتظار رکوردی جدید / مروری بر ۴ فیلم تازه اکران

ورود و خروج ممنوع

ورود و خروج ممنوع فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امید آقایی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۳۹۸ است که با محوریت یک روحانی با بازی اکبر عبدی، روایتگری می‌کند.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، محمدرضا هدایتی، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، یاسر جعفری، پیام قنبری و علیرضا نصرالهی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

ویلای ساحلی

فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری و به تهیه‌کنندگی رضا رخشان با حضور رضا عطاران و پژمان جمشیدی از پاییز سال گذشته با حضور دیگر بازیگرانی نظیر ریما رامین‌فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی، علی پناهی، شووار کریم‌زاده، در یکی از شهرهای شمالی کشور جلوی دوربین رفت.

در خلاصه داستان فیلم ویلای ساحلی آمده است: چاوش، صاحب ویلا، قرار است برای دانشگاه رفتن دخترش شش ماه خارج از ایران زندگی کند و ویلا را به یونس (پژمان جمشیدی) و همسرش (ریما رامین‌فر) می‌سپارد. آن‌ها با سه فرزندشان به ویلا نقل مکان می‌کنند، اما برادر زن یونس (رضا عطاران) با ورود به خانه داستان‌هایی را رقم می‌زند.

گیشه‌ها در انتظار رکوردی جدید / مروری بر ۴ فیلم تازه اکران

مسافری از گانورا

مسافری از گانورا نخستین‌بار در بخش مسابقه بلند داستانی سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان به نمایش درآمد و توانست با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و داوران مواجه شود؛ داستان این انیمیشن درباره موجودی فضایی است که به زمین می‌آید و با کمک پسری معلول، به جست‌وجوی فرمانروای سیاره خود که در زمین گم شده می‌رود تا صلح را به سرزمینش بازگرداند.

این انیمیشن که محصول مرکز انیمیشن سوره است، به کارگردانی سیداحمد علمدار و تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین علمدار تولید شده است.

پیش از این نیز سیدمحمدحسین علمدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در انیمیشن گانورا سعی کردیم ایده‌های مختلفی با موضوع علمی تخیلی را برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کارهای ابرقهرمانی بسازیم، همچنین سعی بر این داشتیم نقش‌های فرهنگی و هویتی کشور را به نمایش بگذاریم و مسئله‌های قومیتی و اتفاقات افراد مقیم ایران را در نظر بگیریم تا دیدگاه‌های خوبی را در این زمینه ایجاد کنیم‌.

وی ادامه داد: برای اولین بار است که در جشنواره فیلم کودک و نوجوان شرکت می‌کنم و فیلم گانورا به خوبی در محور اهداف جشنواره قرار گرفته است.

نویسنده و تهیه کننده انیمیشن «مسافری از گانورا» با بیان اینکه بازخوردهای خوبی از کودکان و نوجوانان برای این انیمیشن گرفتم، تصریح کرد: انیمیشن گانورا در حوزه کودک و نوجوان ساخته شد، از این‌رو در ویترین و بستر کار جشنواره فیلم کودک و نوجوان قرار گرفته است.

گیشه‌ها در انتظار رکوردی جدید / مروری بر ۴ فیلم تازه اکران

کد خبر 709786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.