تقابل حاتمی در ذوب‌آهن با کوهیان در مهرام

هشتمین هفته لیگ بسکتبال با شش دیدار برگزار خواهد شد که تقابل مهران حاتمی، سرمربی ذوب‌آهن با فرزاد کوهیان، سرمربی تیم مهرام از جمله تقابل‌های جذاب این هفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هشتمین هفته از بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های لیگ بسکتبال با نکوداشت استاد امیر ایلیاوی پنجشنبه، شانزدهم آذر با شش دیدار برگزار خواهد شد.

در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم تیم ذوب‌آهن در ورزشگاه ملت میزبان تیم بسکتبال مهرام است، گاندوها با هدایت مهران حاتمی با شش پیروزی و ۱۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند و در طرف دیگر تیم مهرام با هدایت فرزاد کوهیان با چهار پیروزی از شش بازی و ۱۰ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد، کوهیان که سال گذشته هدایت تیم ذوب‌آهن را عهده‌دار بود، اکنون باید با شاگردانش در مهرام مقابل سبزپوشان ذوب‌آهن با هدایت پرافتخارترین مربی لیگ برتر قد علم کند.

هفته گذشته تیم مهرام موفق شد مقابل کاله با نتیجه ۸۹ بر ۸۶ به پیروزی برسد که محمد جمشیدی با ۳۶ امتیاز، دو ریباند، یک پاس گل و کارایی ۲۵ بهترین بازیکن مقابل کاله شد، در مقابل سبزپوشان ذوبی با نتیجه ۹۰ بر ۸۶ تیم آوارتا را شکست دادند؛ در این دیدار دوایت بایکس با ۲۱ امتیاز، پنج پاس گل، دو ریباند و کارایی ۱۸ بهترین بازیکن شد تا هر دو تیم با انگیزه در دیداری بزرگ مقابل هم به دنبال پیروزی باشند.

در دیگر دیدار این هفته شهرداری گرگان نشین با ۶ پیروزی و ۱۳ امتیاز میزبان تیم مس رفسنجانی است که با چهار پیروزی و ۱۱ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. هفته گذشته شهرداری گرگان با هدایت مصطفی هاشمی میهمان تیم رعد پدافند بود و توانست در دیداری یک‌طرفه، سنگین‌ترین شکست در لیگ برتر بسکتبال با ۶۲ امتیاز اختلاف را به تیم رعد پدافند تحمیل کند و به پیروزی قاطع ۵۹ بر ۱۲۱ دست یابد؛ در پایان این دیدار، ارسلان کاظمی با کسب ۱۰ امتیاز، ۱۳ ریباند و شش پاس گل ضمن ثبت دبل‌دبل، با تأثیرگذاری ۳۰ بهترین بازیکن زمین شد.

طبیعت تهران که در هفته هفتم به مصاف تیم قعر نشین فولاد هرمزگان رفته بود و با نتیجه ۸۶ بر ۵۶ به برتری رسید در این هفته میزبان آورتای ساری است، طبیعت با شش برتری و ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و مقابل آورتای ساری با تنها دو پیروزی و کسب ۹ امتیاز در پله هشتم ایستاده است.

برنامه کامل هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال:

ذوب‌آهن اصفهان - مهرام تهران / ‏ساعت ۱۶

کاله مازندران - پالایش نفت آبادان / ‏ساعت ۱۶

طبیعت تهران - آورتا ساری / ‏ساعت ۱۶

مس کرمان - رعد پدافند مشهد‬ / ‏ ساعت ۱۶

شهردار گرگان - مس رفسنجان / ‏ساعت ۱۶

لیموندیس شیراز - فولاد هرمزگان / ‏ ساعت ۱۶

جدول لیگ برتر بسکتبال در انتهای هفته هفتم:

# تیم بازی برد باخت گل - / + تفاضل امتیاز
۱

شهرداری گرگان

۷ ۶ ۱ ۶۵۷-۵۱۴ ۱۴۳ ۱۳
۲

طبیعت

۷ ۶ ۱ ۶۰۵-۵۱۱ ۹۴ ۱۳
۳

ذوب‌آهن

۷ ۶ ۱ ۵۵۶-۵۲۱ ۳۵ ۱۳
۴

پالایش نفت آبادان

۷ ۵ ۲ ۵۵۲-۵۷۰ -۱۸ ۱۲
۵

مس رفسنجان

۷ ۴ ۳ ۵۸۳-۵۵۷ ۲۶ ۱۱
۶

مهرام

۶ ۴ ۲ ۵۱۹-۴۸۲ ۳۷ ۱۰
۷

کاله

۷ ۳ ۴ ۵۸۷-۵۷۷ ۱۰ ۱۰
۸

آورتا ساری

۷ ۲ ۵ ۵۴۰-۵۷۹ -۳۹ ۹
۹

لیموندیس فارس

۷ ۲ ۵ ۵۶۲-۶۰۳ -۴۱ ۹
۱۰

مس کرمان

۶ ۲ ۴ ۴۴۲-۴۶۸ -۲۶ ۸
۱۱

رعد پدافند مشهد

۷ ۱ ۶ ۵۱۶-۶۵۸ -۱۴۲ ۸
۱۲

فولاد هرمزگان

۷ ۰ ۷ ۵۲۷-۶۰۶ -۷۹ ۷
کد خبر 709766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.