جمع‌آوری و دستگیری ۵۶۳ معتاد متجاهر و سوداگر مرگ در تالش

فرمانده انتظامی تالش از اجرای ۱۲۷ مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا، 563 نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد رستمی با اشاره تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تأمین و ارتقا امنیت در سطح جامعه اظهار کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۷ مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان تالش اجرا شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از جمع‌آوری ۴۴۷ معتاد متجاهر و دستگیری ۹۸ خرده فروش و ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و خاطرنشان کرد: از این افراد، ۳۵ کیلو و ۶۴۵ گرم تریاک، دو کیلو و ۳۲۴ گرم هروئین، یک کیلو و ۴۷۱ گرم شیشه و ۸۸ کیلو و ۲۵۶ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

رستمی تصریح کرد: معتادان متجاهر، خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های مجموعه انتظامی است، گفت: سالم‌سازی محیط اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان از جمله مهمترین ابزارهای کاهش گرایش افراد به مصرف مواد مخدر است.

کد خبر 709747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.