نیروهای مسلح نقشی محوری و اساسی دارند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار با مدیران مؤسسات زیرمجموعه‌ی وزارت دفاع، ضمن گسترده و متنوع ‌خواندن فعالیت این مؤسسات گفت: بیان تلاش‌ها و گزارش فعالیت‌ها موجب ایجاد فضای هم‌فکری می‌شود و می‌تواند شرایط را به نقطه مطلوب نزدیک کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج حبیب الله غفوری در دیدار امروز _ سه‌شنبه چهاردهم آذرماه_ با مدیران مؤسسات زیرمجموعه‌ی وزارت دفاع، ضمن گسترده و متنوع خواندن فعالیت این مؤسسات، اظهار کرد: بیان تلاش‌ها و گزارش فعالیت‌ها موجب ایجاد فضای هم‌فکری می‌شود و می‌تواند شرایط را به نقطه مطلوب نزدیک کند.

وی با مروری بر بیانات امیرمومنان علی (ع) اظهار داشت: نیروهای مسلح دژ محافظت‌کننده‌ی مردم و بدنه‌ی جامعه هستند، لذا خدمات شما باید چنان آرامش خاطری در نیروهای مسلح ایجاد کند که دغدغه‌ی خاطر دیگری جز انجام وظیفه و مأموریتی که عهده دار هستند، نداشته باشند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: باید نتیجه اقدامات به‌صورتی باشد که کارکنان و بازنشستگان در محیط خانه و خانواده سربلند باشند و رفاه و آسایش آن‌ها دچار مشکل نشود.

وی با بزرگ‌خواندن فعالیت زیرمجموعه‌های خدمت رسان به نیروهای مسلح عنوان کرد: این خدمات خالصانه و بی نام و نشان در زمره‌ی همان جهادی است که نیروهای مسلح گمنام انجام می‌دهند و شاید نامی هم از آن‌ها برده نشود. بر اساس آنچه که در روایات آمده این پشتیبانی افضل می‌باشد و کار شما، کار بزرگی است.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری با تصریح اینکه نیروهای مسلح در استان کرمانشاه، نقشی محوری و اساسی دارند گفت: به هر میزانی که مجموعه‌ی شما در انجام فعالیت‌های خود موفق باشد، کل جامعه بهره مند خواهند شد.

وی اقدامات نیروهای مسلح در بحث اربعین را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: نیروهای مسلح بر اساس حس مسئولیت‌پذیری، دیانت و روحیه‌ی ولایی حاکم بر مجموعه‌هایشان، به عرصه‌ی خدمت‌رسانی به زوار اربعین ورود پیدا می‌کنند و این بسیار قابل تحسین است. خصوصاً قرارگاه‌هایی که در مسیرهای منتهی به مرز برای خدمت‌رسانی به زائرین احداث شده است. به‌فضل خداوند متعال، استان کرمانشاه مشمول این عنایت الهی شده که مهم‌ترین استان در مسیر تردد زائرین اربعین باشد و خاک پای زائران را توتیای چشم کند.

امام جمعه کرمانشاه با ذکر این نکته که تردد زائرین اباعبدالله الحسین (ع) باب رحمتی به‌روی مردم شریف استان کرمانشاه است، افزود: مردم کرمانشاه به مهمان‌نوازی شهره‌اند و هرچه که در توان داشته باشند برای میزبانی از مهمان به‌کار می‌گیرند.

ایمنا: در پایان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به این حدیث قدسی که اگر کسی نیاز بنده‌ای را برطرف سازد من خودم عهده‌دار رفع نیاز او خواهم شد، خاطرنشان کرد: در این مجموعه‌ها باید با روحیه‌ی دلسوزی و توجه، خدمت کرد و حقاً این توجهات قابل تحسین و تقدیر و مرضی رضای خداوند متعال است.

کد خبر 709732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.