مقابل بی اعتمادسازی دشمن باید امیدبخشی کنیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مقابل توطئه و تاکتیک بی اعتمادسازی دشمن باید امیدبخشی در جامعه انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله صادقی بعد از ظهر امروز _سه شنبه چهاردهم آذر_ در جمع مسئولان، خانواده شهدا و مردم تیران در محل دفتر امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: یکی از ابزارهای دشمن برای صدمه به نظام و انقلاب، ناامیدسازی اقشار جامعه نسبت به مسئولان و انقلاب اسلامی است که در این شرایط دلسردی ایجاد کرده و بتواند اهداف خود را محقق سازد.

وی با بیان اینکه کوچک‌ترین مشکلات در تخریب و ناامیدسازی فرصت برای دشمن می‌شود، افزود: آنان کوچک‌ترین تخلف و اشتباه را بزرگنمایی کرده و با ایجاد جریان رسانه‌ای امید مردم را از بین می‌برند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر هوشیاری، امیدآفرینی در جامعه را ضروری خواند و اذعان داشت: مقابل توطئه و تاکتیک بی اعتمادسازی دشمن باید امیدبخشی در جامعه انجام دهیم و نگذاریم خوبی‌ها در برابر خطاها محو بشود.

وی ادامه داد: همانطور که دشمن از خطاها یک جلوه بزرگ اشتباهات نظام می‌سازد مسئولان، افراد صاحب نفوذ و عموم جامعه نیز باید رشد و توسعه را به همدیگر نشان بدهند و اقدامات زیرساختی را تشریح کنند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به امیدآفرینی که حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) در رسالت تبلیغی خود انجام می‌دادند، تصریح کرد: آنان واقعیت‌ها را برای مردم بیان می‌کردند و اینگونه توجه مردم جلب شد.

وی اضافه کرد: دشمن در آن زمان هم خود را به بهترین نوع به مردم معرفی می‌کرد و اهل بیت (ع) را خارجی و افراد ضد دین جلوه می‌داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان به سبک زندگی حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: آن حضرت با عفت و حیا در جامعه حاضر و نقش آفرینی می‌کرد و امروز جامعه زنان ما نیز با الگوگیری از چنین شخصیت وارسته‌ای، سهم خود را ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: غیرت مردان موضوعی اساسی است که ترویج بی غیرتی برای از بین بردن حیا زنان و بی توجهی به نفع عمومی مورد توجه و برنامه‌ریزی دشمن قرار گرفته چرا که تاریخ نشان می‌دهد از روی بی غیرتی کشور در مقاطع زمانی حاکمان، دچار مشکل و تزلزل شده است.

حجت الاسلام صادقی بی توجهی به موضوعات سیاسی روز و غفلت از دستورات دینی را آسیبی جدی برای کشور بیان کرد و گفت: همین بی توجهی و غفلت‌ها چالش‌های جدی را در جامعه به بار می‌آورد.

کد خبر 709712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.