پیگیری شهرداری همدان برای تدارک پیوست فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف

شهردار همدان گفت: تدارک پیوست فرهنگی برای حوزه حجاب و عفاف و طراحی الگوی پوششی مناسب و تبیین فلسفه حجاب و عفاف برای رانندگان اتوبوس و تاکسی از موضوعاتی است که در حال پیگیری آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمسعود حسینی امروز _سه‌شنبه چهاردهم آذر_ با تاکید بر اهمیت ترویج حجاب و عفاف، اظهار کرد: شهرداری برنامه‌های گسترده‌ای برای حوزه حجاب و عفاف تدارک دیده و برخی از آن‌ها اجرا شده است.

وی با بیان اینکه جلسات مختلفی در حوزه پوشش حجاب همکاران برگزار شده است، افزود: تدارک پیوست فرهنگی برای حوزه حجاب و عفاف و طراحی الگوی پوششی مناسب و تبیین فلسفه حجاب و عفاف برای رانندگان اتوبوس و تاکسی از موضوعاتی است که در حال پیگیری آن هستیم.

شهردار همدان با تاکید بر شناخته شدن حجاب و عفاف به عنوان یک ارزش در جامعه، گفت: شهرداری همدان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در راستای جذب اکثریت مخاطبان پیشرو بوده و تمام امکانات و ظرفیت خود را پای کار آورده است.

حسینی با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در حوزه حجاب و عفاف توسط شهرداری، تصریح کرد: نصب تابلوهایی با محتوای حجاب و عفاف، فضاسازی، تبلیغات محیطی گسترده شهری، دعوت از اساتید مجرب برای برگزاری دوره‌های آموزشی و برپایی غرفه در میدان امام (ره) از جمله اقدامات در حوزه حجاب و عفاف بوده است.

کد خبر 709710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.