جذب ۸۰ نفر نیروی متخصص در قالب «طرح شهید زین‌الدین» در استان اردبیل

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با اشاره به جذب ۸۰ نفر نیروی متخصص در قالب «طرح شهید زین‌الدین» در دستگاه‌های دولتی استان، گفت: زمان ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در این آزمون تا امروز ۱۴ آذر تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز _سه‌شنبه چهاردهم آذر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای «طرح شهید زین‌الدین» برای نخستین بار با هدف جذب نیروی متخصص، کارآمد و انقلابی، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده مجوز استخدام ۸۰ نفر از طریق آزمون استانی کسب شده است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir و کسب اطلاعات بیشتر، ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه برای کارهای تخصصی در اداره‌های استان اردبیل به جذب افراد نخبه و کارآمد نیاز داریم و اجرای این طرح فرصت مناسبی برای این کار است، افزود: زمان ثبت‌نام داوطلبان در این آزمون تا پایان روز سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ تمدید شده است و امیدواریم با برگزاری این آزمون بتوانیم نیروهای مورد نظر را در پست‌های تخصصی اعلام‌شده، جذب کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه در دستگاه‌های دولتی با توجه به بازنشستگی افراد، شاهد کمبود نیروی متخصص هستیم، ادامه داد: امیدواریم با رایزنی‌های انجام‌شده، مرحله دوم طرح شهید زین‌الدین را منطبق با نیاز دستگاه‌ها در سال آینده اجرا کنیم.

دبیر با بیان اینکه کارت شرکت در آزمون از ۵ دی ۱۴۰۲ روی سایت آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قرار خواهد گرفت، گفت: آزمون روز جمعه، ۸ دی ۱۴۰۲ در مرکز استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان در این آزمون برای تصدی شغل‌های اعلامی از سوی ۹ دستگاه دولتی با یکدیگر رقابت خواهند کرد، افزود: در این آزمون با توجه به تأکیدهای اعلامی سهمیه ۳ درصد معلولان نیز در نظر گرفته شده است و ۲ نفر با این ظرفیت استخدام می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل بیان کرد: جذب نیرو به‌صورت پیمانی فقط از طریق آزمون امکان‌پذیر است و افراد متقاضی باید از فراخوان‌های اعلامی استفاده و در آزمون‌ها شرکت کنند.

کد خبر 709690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.