شهرستان آران و بیدگل معطر به عطر شهیدان‌گمنام می‌شود

فرماندار آران و بیدگل گفت: شهرستان آران و بیدگل، میزبان پیکر پاک دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس می شود.

علی‌اکبر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: شهرستان آران و بیدگل معطر به عطر شهیدان‌گمنام می‌شود.

وی افزود: در پایان هفته این شهرستان، میزبان پیکر پاک دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس می‌شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: شهرستان آران و بیدگل روز پنج‌شنبه شانزدهم آذرماه، میزبان کاروان اهالی بهشت و پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.

رضایی با تأکید بر فضاسازی محیطی و معنوی مسیرهای تشییع شهدای گمنام در این شهرستان گفت: مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار، ساعت ۱۴ روز پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه، از آستان مقدس امامزاده قاسم‌بن‌علی‌النقی (ع) آغاز و طی مسیر میدان بسیج، بلوار امام، میدان امام (ره)، میدان شهید سلیمانی و میدان امام حسن (ع) به طرف آستان مقدس امامزاده هلال‌بن‌علی (ع) تشییع خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای استقبال از پیکر شهدای گمنام افزود: با توجه به در پیش بودن ۱۶ آذر روز دانشجو، مراسم این روز با حضور دانشجویان دانشگاه‌ها و دانش‌آموزان ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه در محل دانشگاه پیام‌نور این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: مراسم وداع و تجدید میثاق با شهدای گمنام دوران دفاع مقدس، ظهر روز پنج‌شنبه در مسجد امیرالمؤمنین (ع) شهرک صنعتی سلیمان صباحی با حضور مسئولان، صاحبان‌صنایع و کارگران برگزار خواهد شد.

رضایی با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی هم میزبان شهدا خواهند بود، تصریح کرد: وجود با برکت این شهیدان باعث معطر شدن فضای مراسمات به عطر ایثار و شهادت شده و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش به‌سزایی دارد.

وی با بیان اینکه حضور شهدای گمنام در شهرهای شهرستان سبب افزایش انس و توسل مردم با شهدا می‌شود، افزود: مراسم تشییع و وداع با شهدای گمنام در شهرهای نوش‌آباد، سفیدشهر، ابوزیدآباد و روستاها برگزار و با حضور باشکوه مردم این مناطق بدرقه می‌شود.

به گزارش ایمنا، پس از تشییع پیکر پاک شهدا در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در شهر اصفهان، پنج شهید برای خاکسپاری به شهرستان‌های کاشان، فلاورجان، جرقویه، فریدونشهر و شاهین‌شهر منتقل خواهند شد و هفت شهید دیگر در نقاط مختلف شهر اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

کد خبر 709676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.