تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای محلات کم‌برخوردار منطقه ۲ اصفهان

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه سال جاری حدود ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای کمک به محلات کم‌برخوردار منطقه توسط شهرداری مرکزی و به همت شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است، گفت: در حال حاضر ۵۰ پروژه کوچک و بزرگ در منطقه در حال اجراست.

محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بودجه منطقه دو شهرداری اصفهان در سال جاری اظهار کرد: این بودجه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است و حدود ۱۷۰ میلیارد تومان برای کمک به محلات کم‌برخوردار منطقه توسط شهرداری مرکزی و به همت شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از بودجه سال جاری به پروژه‌های عمرانی منطقه اختصاص دارد و در حال حاضر ۵۰ پروژه کوچک و بزرگ در منطقه در حال اجرا است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر پروژه خانه کودک و نوجوان نزدیک پارک قلمستان با هزینه‌ای بالغ بر ۵۵ هزار میلیارد تومان و زیربنای ۴۵۰۰ متر مربع در حال اجرا است.

طبیبی با بیان اینکه این پروژه اواسط سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: هفته گذشته تحویل زمین به پیمانکار برای پروژه خیابان‌سازی ولی‌عصر (عج) در محله دهنو انجام شده است و عملیات اجرایی آن چند ماه آینده آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه نیز تا بهار سال آینده در اختیار شهروندان منطقه دو شهرداری اصفهان قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: انتخاب پیمانکار پروژه فرهنگسرای بابوکان نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در این منطقه انجام شده است و طی هفته‌های آینده کلنگ آن به زمین خواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: خیابان‌های کوچک و بزرگ دیگری از جمله باند شمالی مادی شمس‌آباد و خیابان بسیج در نوبت مناقصه است و تا قبل از پایان سال، با انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

طبیبی با اشاره به پروژه‌های کلان منطقه دو شهرداری اصفهان افزود: تعریض بخشی از بزرگراه شهید خرازی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان و ایمن‌سازی رفیوژ میانی این بزرگراه از جمله پروژه‌های کلان در این منطقه است.

وی ادامه داد: برای آسفالت محلات مختلف منطقه دو شهرداری اصفهان، سال جاری ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است که این پروژه نیز در حال اجرا بوده یا به پایان رسیده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه سعی کریم اجرای پروژه‌ها به سمت عدالت‌محوری باشد، گفت: این منطقه اجرای پروژه‌های پیاده‌روسازی خیابان‌های شهیدان غربی و صمدیه لباف، ساماندهی خیابان ام‌البنین محله دهنو، احداث پارک دهنو، احداث خیابان شهید عطایی در محله بابوکان، همچنین ساماندهی مادی‌های شمس‌آباد، فردوان و قمیش در جنوب منطقه را برای سال آینده در دستور کار خود قرار داده است.

کد خبر 709661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.