کشف ۱۱۴ کیلو حشیش و تریاک در هرمزگان

با تلاش ضربتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان هرمزگان در یک عملیات مسلحانه یک باند سه‌نفره قاچاقچیان موادمخدر زمین‌گیر و ۱۱۴ کیلو حشیش و تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله جدی و بی‌امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از طریق یکی از محورهای فرعی و روستایی شهرستان حاجی‌آباد مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل اکیپی به محل اعزام و پس از گشت‌زنی و تعقیب و مراقبت‌های لازم در محورهای فرعی دهستان سیاهو به سمت روستای احمدی حاجی‌آباد به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ادامه داد: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده و بازدارنده با افزایش سرعت و تیراندازی به سمت مأموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی و تیراندازی متقابل، خودروی قاچاقچیان حین تعقیب و گریز واژگون شد که در بازرسی از خودرو ۶۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و ۴۶ کیلو و ۶۰۰ گرم از نوع حشیش در مجموع به مقدار ۱۱۴ کیلو و ۶۰۰ گرم موادمخدر ،۳ تیغه خشاب و ۹۰ فشنگ کلاش کشف شد.

جاویدان خاطرنشان کرد: در این عملیات سه قاچاقچی و سوداگر مرگ دستگیر شدند، سه دستگاه خودروی متعلق به قاچاقچیان توقیف شد و پنج دستگاه موبایل که سوداگران به‌وسیله آن‌ها مقصد و مسیرهای انتقال محموله مواد را مشخص می‌کردند کشف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کد خبر 709611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.