بازدید میدانی از  ۴۰۰ روستای استان سمنان

استاندار سمنان گفت: در طول عمر دولت سیزدهم به بیش از ۴۰۰ روستای استان سمنان سفر و بازدید میدانی انجام شد و مسائل و مشکلات مردم مناطق محروم، روستایی و کم برخوردار مورد بررسی، پیگیری و رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز _سه شنبه چهاردهم آذر_ در نشست با معاونین و مدیران کل ستادی استانداری سمنان اظهار کرد: در طول مدت عمر دولت سیزدهم به بیش از ۴۰۰ روستای استان سمنان سفر و بازدید میدانی انجام شد و مسائل و مشکلات مردم مناطق محروم، روستایی و کم برخوردار مورد بررسی، پیگیری و رسیدگی قرار گرفت و امروز می‌توان گفت بیش از ۷۵ درصد مصوبات سفرهای شهرستانی به نتیجه نهایی رسیده است.

وی افزود: در حوزه‌های عمرانی از جمله اجرای طرح نهضت ملی مسکن با ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت و آغاز روند اجرایی بزرگترین سایت ویلایی سازی، تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، به‌روزرسانی پرونده‌های کمیسیون ماده ۵، امور زیربنایی و برنامه ریزی و پیگیری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نیز دستاوردهای شاخصی محقق شد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اهمیت دادن به مسائل اقتصادی، معیشت و اشتغال در سرلوحه کاری دولت سیزدهم قرار دارد و خوشبختانه در امر کنترل تورم و بازار، تحقق شعار سال، فرآوری مواد معدنی، اقتصاد دیجیتال، روند هوشمندسازی ارائه نان و سایر حوزه‌ها، موفقیت‌های مطلوبی برای استان سمنان به دست آمد.

هاشمی تصریح کرد: در حوزه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر، جوانی جمعیت، تشکل‌های مردمی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی و همچنین روند برگزاری انتخابات، موفقیت و دستاوردهای مختلفی در استان سمنان به دست آمده است.

وی ادامه داد: بحث آمادگی برای سفر دور دوم ریاست محترم جمهوری به استان، برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و همچنین برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، ۳ اولویت اصلی و اساسی مدیریتی در استان سمنان است.

کد خبر 709599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.