جانمایی دیوارنگاره میدان ولی‌عصر (عج) مصوبه ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با موضوع کلی دیوارنگاره موافق هستیم، اما جانمایی آن سلیقه شخصی است و مصوبه شورا را ندارد.

مجید ناصحی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طرح دیوارنگاره میدان ولی‌عصر (عج) زنجان، یک کار فرهنگی است که از میدان ولی‌عصر (عج) تهران الگوبرداری شده است تا در مناسبت‌های ملی و مذهبی مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: مخالفتی با اجرای این دیوارنگاره وجود ندارد؛ اما درباره جانمایی دیوارنگاره استعلام یا مصوبه‌ای از شورا گرفته نشده است و شهرداری با اختیارات خودش این کار را کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه این دیوارنگاره با سلیقه شخصی و در واقع یک تصمیم از طرف سازمان سیما و منظر بوده است، خاطرنشان کرد: سازمان سیما و منظر و شهرداری موافقت شورا را درباره محل دیوارنگاره نه سوالی از شورا کرده و نه تاییدیه دریافت کرده است.

ناصحی مقدم با اشاره به اینکه شهرداری و سازمان‌های تابعه باید در این موارد نظر گروه‌های کارشناسی را اخذ کنند، تاکید کرد: برای اجرای چنین سازه بزرگی در این محل باید مراحل کارشناسی طی و نظر متخصصان گرفته می‌شد.

وی با اشاره به اینکه سازه مربوطه در مراحل پایانی است، اضافه کرد: قرار است از این دیوارنگاره در مناسبت‌های ملی و مذهبی استفاده شود.

کد خبر 709594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.