تعمیق روابط‌ ایران - آذربایجان در حوزه دیپلماسی دفاعی

فرمانده نیروی دریایی ارتش با وزیر دفاع جمهوری آذربایجان دیدار کرد و گفت: به‌طور قطع اهداف اصلی ما در این سفر تعمیق روابطمان در حوزه دیپلماسی دفاعی به‌خصوص دیپلماسی دریایی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دریادار شهرام ایرانی که در چارچوب همکاری‌های دوجانبه ایران و آذربایجان به این کشور سفر کرده است، با ژنرال ذاکر حسن‌اف، وزیر دفاع جمهوری آذربایجان دیدار و در ادامه با فرمانده نیروی دریایی این کشور نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی از یگان‌های نظامی نیروی دریایی آذربایجان و مراکز عالی آموزش نظامی این کشور بازدید کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به کشور آذربایجان با بیان اینکه این کشور مسلمان دوست و همسایه ما است، گفت: به‌طور قطع اهداف اصلی ما در این سفر تعمیق روابطمان در حوزه دیپلماسی دفاعی به‌خصوص دیپلماسی دریایی است.

وی افزود: از دیگر اهداف این سفر می‌توان به افزایش مراودات در همه سطوح به‌ویژه در حوزه‌های مشترک از قبیل آموزش، برگزاری تمرینات و رزمایش‌ها، برگزاری مسابقات نظامی و اجرای گشت‌های مشترک دریایی اشاره کرد.

دریادار ایرانی و هیئت همراه صبح امروز _سه‌شنبه چهاردهم آذر_ با حضور در خیابان شهدای باکو به مقام شهدای این کشور ادای احترام کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش روز گذشته در چارچوب همکاری‌های نظامی دوجانبه ایران و جمهوری آذربایجان عصر امروز در صدر هیئتی وارد باکو شد.

تعمیق روابط‌ ایران - آذربایجان در حوزه دیپلماسی دفاعی

کد خبر 709589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.