تفکر بسیجی حلال مشکلات کشور است

رئیس مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی بسیج گفت: تفکر بسیجی عامل حل مشکلات کشور است؛ بنابراین باید این تفکر را در جامعه تبیین کرده و گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سرتیپ دوم پاسدار فضل الله کفیل امروز _ سه شنبه چهاردهم آذر _ در اجلاس بسیجیان خراسان شمالی اظهار کرد: تفکر بسیجی عاملی برای حل مشکلات است به همین دلیل باید این تفکر ابتدا تبیین و سپس گسترش یابد.

وی مقاومت مردم فلسطین مقابل رژیم صهیونیستی را نمونه تفکر بسیجی دانست و افزود: امروزه حماس با نماینده دنیای استکبار مبارزه می‌کند.

رئیس مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج با اشاره به اینکه فلسطین امروز در صدر اخبار جهان قرار دارد، اضافه کرد: نتیجه این مقاومت پیروزی خواهد بود.

سردار کفیل با اشاره به اینکه مردم کشور بیش از ۲۰۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده، گفت: مردم ایران ۴۰ سال را با تفکر بسیجی پشت سر گذاشتند؛ گرچه بسیج در دوران دفاع مقدس نقش آفرین اصلی بود اما امروز هم شاهد تفکر بسیجی در تمامی عرصه‌ها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بسیج ابداع امام خمینی بود، افزود: مجمع بسیجیان راهگشای مشکلات مردم باشد.

رئیس مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج خاطرنشان کرد: اکنون تفکر بسیجی در جهان گسترش یافته و ما به دنبال تحقق جامعه اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی هستیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی، گفت: غنی‌ترین سرمایه در نیروی انسانی نخبگان هستند و به فرموده مقام معظم رهبری خراسان شمالی جزو ۱۰ استان با سرمایه انسانی بالا است.

سردار کفیل در بخش دیگر سخنان خود درباره نقش آفرینی هیأت‌های اندیشه‌ورز در حل مشکلات جامعه گفت: مجمع بسیجیان و هیأت‌های اندیشه‌ورز، ظرفیت ارزشمندی است که باید مورد توجه باشد.

کد خبر 709582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.