سود ۴ هزار میلیارد تومانی یک خودروساز در بورس

ایران‌خودرو دیزل با نماد «خاور» سود ناخالصی بالغ بر چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان را شناسایی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ایران‌خودرو دیزل با نماد «خاور»، دارای پی بر ای ۴.۶ واحدی است، درآمدهای عملیاتی این شرکت برابر با ۱۵ هزار میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان در شش ماهه نخست سال جاری بوده است که رشد ۳۹ درصدی را به ثبت رسانده است.

بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی برابر با ۱۱ هزار میلیارد تومان بوده است و سود ناخالصی بالغ بر چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان را شناسایی کرده است، رشد این درآمدها برابر با ۵۵ درصد بوده است، هزینه‌های فروش اداری و عمومی این شرکت برابر با ۹۲۸ میلیارد تومان بوده است.

سایر درآمدهای این شرکت برابر با ۶۲ میلیارد بوده که کاهش ۵۲ درصدی داشته و سایر هزینه‌ها برابر با ۵۵۸ میلیارد تومان بوده است که رشد ۲۲۸ درصدی را به ثبت رسانده است.

سود عملیاتی شرکت برابر با سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۳۱ درصدی را به ثبت رسانده است، هزینه‌های مالی شرکت برابر با ۲۴۵ میلیارد بوده که رشد ۵۲ درصدی داشته است، در این گزارش رشد هزینه‌های مالی و سایر هزینه‌ها قابل توجه بوده است.

سایر درآمدهای غیرعملیاتی برابر با ۲۳۰ میلیارد تومان بوده که افت ۵۴ درصدی داشته است، مالیات بر هزینه‌های شرکت برابر با ۴۷۲ میلیارد تومان بوده است که کاهش ۱۴ درصدی داشته است، سود شرکت قبل از مالیات برابر با دو هزار ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۲۲ درصدی را به ثبت رسانده است.

سود خالص شرکت برابر با دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۲۲ درصدی داشته است، سود پایه هر سهم برابر با ۳۲ تومان بوده است، خاور از سقف افت ۴۰ درصدی داشته است.

سود ۴ هزار میلیارد تومانی یک خودروساز در بورس

کد خبر 709537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.