ارائه پروژه‌های حوزه مدیریت شهری خرم‌آباد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری لرستان

رئیس سازمان پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از برگزاری غرفه سازمان پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان لرستان خبر داد.

یونس امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان، اظهار کرد: در این نمایشگاه سازمان پژوهش مطالعات شورای اسلامی شهر همچون بعضی دستگاه‌های فعال در حوزه پژوهش با برپایی ۲ غرفه حضوری قابل توجه را آغاز کرده است.

وی افزود: در این غرفه‌ها که از تاریخ سیزدهم آذر تا پانزدهم ماه جاری در دانشگاه لرستان در حال برگزاری است، اقدامات مرکز پژوهش نیز معرفی و پروژه‌های مرتبط با مدیریت شهری در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر خرم آباد خاطر نشان کرد: طرح‌های شناسایی و ساماندهی محلات حاشیه‌ای و کم برخوردار، شاخص‌های توسعه پایدار، و بسیاری دستاوردهای پژوهشی معاونت‌ها و سازمان‌های این شهرداری، در این غرفه در معرض دید عمومی گذاشته می‌شوند.

پژوهش، شورا، مدیریت نوین شهری، پژوهش مشارکت عمومی، شهروند خلاق، پژوهش دانشگاه و دستاوردهای علمی، پژوهش، مدرسه و آینده سازان، پژوهش، هنر و رسانه، جهاد تبیین، پژوهش، نوآوری و شفافیت روز شمار هفته پژوهش در استان لرستان است.

کد خبر 709532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.