توزیع پاک‎نامه شهروندی میان شهروندان کاشانی

سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان از انتشار و توزیع پاک‎نامه شهروندی با محوریت مدیریت پسماند میان شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدهادی مسعودی علوی امروز _سه‌شنبه چهاردهم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتشار و توزیع پاک‎نامه شهروندی با محوریت مدیریت پسماند میان شهروندان به صورت پایلوت با همکاری خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۳ در شهرک ۲۲ بهمن آغاز شده است.

وی افزود: این محصولات فرهنگی بین یک هزار خانواده شهرک ۲۲ بهمن توزیع شده است.

سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: با توجه به معضل پسماند و زباله، بنرهای اطلاع رسانی در سطح منطقه نصب شده است.

مسعودی علوی تاکید کرد: منطقه سه جزو مناطق وسیع و دارای تراکم جمعیتی بالاست و موضوع زباله و پسماند یکی از جدی‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری و شهروندان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر جلسه با معتمدین و استفاده از ظرفیت آنان، بنر اطلاع‌رسانی در سطح منطقه نصب و در گروه‌های فضای مجازی منتشر شده است.

سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری با تأکید بر محوریت موضوع ساعت ۹ به عنوان زمان مشخص بیرون گذاشتن زباله تصریح کرد: این رویکرد فرهنگ‌سازی، علاوه بر حفظ بهداشت محیطی، می‌تواند در کاهش هزینه‌های بالای جمع‌آوری زباله تأثیر مهمی داشته باشد.

مسعودی علوی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود به دلیل رعایت بهداشت محیط و جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیردار، افزایش حیوانات موذی و ولگرد و پخش شدن زباله، همچنین رعایت سیما و منظر شهر یا محله از گذاشتن زباله بیرون از منزل هنگام روز خودداری کنند.

کد خبر 709522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.