بهره‌برداری از ۱۰ پروژه سرمایه‌گذاری در بافت تاریخی شیراز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از بهره‌برداری ۱۰ پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در بافت تاریخی شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، سید موید محسن نژاد امروز_ سه شنبه چهاردهم آذر_ با اعلام این خبر اظهار کرد: به‌زودی شاهد بهره‌برداری ۱۰ پروژه اقامتی سنتی و زائرسرا در بافت تاریخی شیراز خواهیم بود.

وی افزود: این پروژه‌ها که شامل ۱۰ خانه تاریخی در حال مرمت و تجهیز می‌باشند با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد بالا در حال آماده‌سازی است که به‌زودی شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از این پروژه‌های گردشگری شاهد ایجاد اشتغال مستقیم برای حدود ۵۰ نفر باشیم.

محسن نژاد اضافه کرد: صنعت گردشگری به‌عنوان یک صنعت پویا می‌تواند موجب توسعه و رشد اقتصادی جوامع مقصد گردد سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های بخش خصوصی در صنعت گردشگری با افزایش شاخص‌های اقتصادی و رفاه اجتماعی جوامع همراه بوده و توسعه زیربنایی را در بر دارد.

وی تصریح کرد: پروژه‌های مورد نظر از پروژه‌های هستند که توسط بخش خصوصی در دست اجرا است.

کد خبر 709516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.