هلاکت ۲ شرور در منطقه سراوان در درگیری با ماموران پلیس

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری شرور معروف با لقب علی کوچولو و همدستش با ماموران پلیس و هلاکت هر دو نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: شرور معروف در شهرستان سراوان ملقب به علی کوچولو و همدستش در درگیری با مأموران پلیس به هلاکت رسید.

وی افزود: این شرور که سوابق جنایی فراوانی از جمله ارتکاب قتل‌های مسلحانه متعدد، سرقت‌های مسلحانه، گروگان‌گیری مسلحانه، اخاذی، ایجاد رعب و وحشت در سراوان و گلشن داشت و بارها در فضای مجازی به صورت انلاین رجزخوانی و با سلاح و مهمات اقدام به تهدید کرده و موجب نگرانی و احساس ناامنی در بین مردم شده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پس از اینکه این شرور و هم‌دستش که مسلح بودند در یک عملیات در محاصره پلیس قرار گرفتند و پلیس اقدام به اجرای عملیات دستگیری کرد که به سمت پلیس آتش گشوده و مأموران با اتخاذ موضع و تاکتیک برتر از خود دفاع و در این تبادل آتش، دست برتر پلیس موجب هلاکت هر دو شرور و ضبط سلاح و مهمات آنان شد.

جلیلیان اضافه کرد: هر گونه شرارت، ناامنی، تعدی و تجاوز به حقوق مردم خط قرمز پلیس است و خود را موظف به برخورد قاطع با عاملان هرگونه ناامنی در استان می‌دانیم.

کد خبر 709504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.