شناسایی و توقیف خودروهای بدون پلاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: خودروهای بدون پلاک در کرمانشاه شناسایی، توقیف و به مراجعه قضایی ارجاع داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز سه شنبه _ چهاردهم آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خودروهای فاقد پلاک، خودروهایی که ارقام پلاک خود را دستکاری کرده و یا در ظاهر خودروی خود از جمله ارتفاع دستگاه به هر دلیل و با هر انگیزه‌ای دست برده و در سطح معابر استان کرمانشاه تردد داشته باشند به طور جدی مورد برخورد و توقیف قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در صورت شناسایی افراد متخلف توقیف اتومبیل به مدت یک ماه در پارکینگ اعمال شده و پس از یک ماه پرونده قضائی برای آن‌ها تشکیل خواهد شد و صاحبان خودرو به این مراجع فراخوانده می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای طرح برخورد با متخلفین استمرار خواهد داشت و در صورتی که پلیس خودروی فاقد پلاک در شهر را مشاهده کند خودرو فاقد پلاک مورد ظن پلیس قرار گرفته و با پیگیری جدی توقیف خواهد شد.

سردار حاجیان با اشاره به خودروهایی که در خیابان مزاحمت ایجاد می‌کنند، خاطرنشان کرد: خودروهایی که با حرکات نمایشی و آلودگی صوتی برای شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کنند شناسایی و خودرو آن‌ها نیز مورد توقیف قرار می‌گیرند تا پس از تشکیل پرونده قضائی به مراجع قضائی ارجاع داده شوند.

کد خبر 709498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.