بیمه باید به نفع مردم و جامعه باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: صنعت بیمه باید در راستای منفعت مردم و جامعه باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با مدیران شرکت‌های بیمه که به مناسبت روز بیمه برگزار شد، اظهار کرد: بیمه باید در راستای منفعت مردم و جامعه باشد و عملکرد و فعالیت شرکت‌های بیمه به گونه‌ای باشد که به امید و اعتماد مردم و جامعه آسیب نرساند.

وی با اشاره به تنوع شرکت‌های بیمه‌ای افزود: شرکت‌های مختلف بیمه‌ای که به جامعه خدمات ارائه می‌دهند لازم است با کارایی بیشتر به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم در سریع‌ترین زمان ممکن باشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: صنعت بیمه گستردگی و پیچیدگی خاص دارد و باید جهت رفع موانع و رسیدگی به مشکلات و گرفتاری‌های مردم و جبران آن برنامه‌ریزی منظم و دقیقی انجام دهد.

ناصری ضمن تاکید بر فراگیر شدن بیمه در تمام محصولات کشاورزی بیان کرد: خدمات شرکت‌های بیمه در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی باید گسترده‌تر و کامل‌تر شود و تمام محصولات کشاورزی را فرابگیرد تا در صورت بروز آسیب‌های احتمالی، کشاورزان بتوانند از بیمه استفاده کنند و لااقل بخشی از ضررشان را جبران کنند.

وی ادامه داد: صنعت بیمه با برنامه‌ریزی بهتر و پشتیبانی قوی‌تر می‌تواند به کشاورزی رونق دهد و در بروز مشکلات و حوادث پشتوانه کشاورزان باشد.

کد خبر 709463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.