۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
مسیر صعود پرسپولیس هموار شد

شرایط صعود تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به نتایج امشب لیگ قهرمانان آسیا هموارتر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز اول دیدارهای هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری مسابقات گروه‌های B و D و C آغاز شد.

در گروه B نسف قارشی ازبکستان در خانه السد قطر به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا صعودش را با ۱۱ امتیاز به عنوان صدرنشین قطعی کند. در این گروه السد با ۸ امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر از شارجه دوم شد زیرا تیم اماراتی در خانه الفصیلی اردن در رتبه سوم گروه قرار گرفت.

در گروه D نیز الهلال با برتری ۲ بر یک در بازی با نساجی ۱۶ امتیازی شده و صدرنشین ماند. نوبهار ازبکستان هم با بردی مشابه در خانه بمبئی سیتی هندوستان با ۱۳ امتیاز به عنوان تیم دوم این گروه راهی مرحله بعدی شد.

در گروه C بازی الاتحاد و سپاهان از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز شده اما با توجه به نتایج رقم خورده امشب، نماینده کشورمان تنها در صورت شکست سنگین برابر حریف عربستانی و برتری بسیار پرگل پاختاکور ازبکستان در دیدار فردا مقابل الفحیا عربستان از گروه A، شانس رسیدن به مرحله بعدی را از دست می‌دهد. هرچند شاگردان ژوزه مورایس این فرصت را دارند تا با برتری در بازی با شاگردان مارسلو گالاردو به عنوان صدرنشین به یک هشتم برسند.

در حال حاضر نوبهار ازبکستان، سپاهان ایران و السد قطر به ترتیب با ۱۳، ۱۱ و ۸ امتیاز برترین تیم‌های دوم هستند.

پرسپولیس فردا با برتری در بازی با الدحیل قطر می‌تواند صعودش را قطعی کند اما در صورت تساوی باید منتظر باشد تا پاختاکور در دیدار خود به برتری نرسد.

کد خبر 709456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.