مردم منطقه امنیت خود را مدیون شهدای مدافع حرم هستند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با تبریک و تسلیت شهادت ۲ نفر از رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه گفت: مردم منطقه امنیت خود را مدیون شهدای مدافع حرم هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی بعد از ظهر امروز _دوشنبه، سیزدهم آذر_ در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «عطایی» با اشاره به جایگاه رفیع و بلند شهدا نزد ملت ایران و همه ملت‌های مسلمان، اظهار کرد: مردم شریف ایران و همه مردم کشورهای مسلمان منطقه که امنیت و آسایش خود را مدیون شهدای جبهه مقاومت هستند، برای این شهدا احترام و جایگاه رفیعی قائل هستند.

وی افزود: همه ما وامدار خون شهیدان و ایثار و فداکاری خانواده معظم این شهدا هستیم که چنین فرزندانی را تربیت کردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به تاریخ تشییع پیکر شهید عطایی گفت: پیکر این شهید سعید روز چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان امام خمینی (ع) کنگاور به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع خواهد شد.

ریحانی تصریح کرد: از همه شهروندان کنگاوری و هم‌استانی‌هایی که امکان حضور در مراسم را دارند، دعوت می‌کنیم در بدرقه پیکر این شهید بزرگوار شرکت کنند.

وی با تاکید بر ادامه راه شهیدان گفت: راه شهدای ما که پاسدار ارزش‌های نظام اسلامی هستند، ادامه خواهد داشت و خاطره آنان در ذهن مردم برای همیشه ماندگار خواهد بود.

به گزارش ایمنا، شهید «محمدعلی عطایی» اهل شهرستان کنگاور روز دهم آذر حین انجام مأموریت مستشاری در جبهه مقاومت اسلامی سوریه بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

کد خبر 709452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.