ششمین جشنواره ابربازی‌ها در یزد آغاز شد

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: به مناسبت روز دانشجو، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ششمین جشنواره ابربازی‌ها ویژه دانشجویان استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، محمدرضا ربانی اظهار کرد: به مناسبت روز دانشجو، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در حال برگزاری ششمین جشنواره ابربازی‌ها برای دانشجویان است.

وی ادامه داد: امسال فرصت خوبی برای ما در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد فراهم شد تا با یک طرح جذاب از دانشجویان عزیزمان تقدیر کنیم؛ جشنواره اَبَربازی‌ها در پنج دوره قبلی موفق شد رضایت شهروندان یزدی را به خود جلب کند، در مرحله ششم این جشنواره از امروز در دانشگاه یزد آغاز به کار کرده است تا مدتی زمینه تفریح دانشجویان و خانواده‌هایشان را فراهم آورد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در خصوص اینکه که اَبَربازی‌ها چگونه مسابقاتی هستند، اضافه کرد: این بازی‌ها شامل منچ و ایرهاکی در فضای حقیقی، بازی ماهی‌گیری و بیلیارد امتیازی که بعضاً در فضای مجازی تجربه انجام آن‌ها وجود دارد و در جشنواره ابربازی‌ها در مقیاس بسیار بزرگ‌تر طراحی شده است که در مجموع در ۳۴ بازی رقابت صورت می‌گیرد.

ربانی خاطرنشان کرد: تا روز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه، ششمین جشنواره ابربازی‌ها در سالن فجر دانشگاه یزد از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به صورت رایگان ویژه دانشجویان و خانواده‌هایشان برگزار می‌شود.

کد خبر 709448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.