تبدیل شهر یزد به کارگاه عظیمی از پروژه‌های عمرانی

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در دوره ششم شورای اسلامی شهر یزد در هر منطقه‌ای از شهرداری یزد شاهد انجام فعالیت‌های عمرانی گوناگون هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی در دیدار با ابوالحسینی معاون عمرانی استانداری یزد اظهار کرد: از دولت انقلابی و معاونت عمرانی استانداری انتظار داریم که در همکاری با شهرداری یزد به خصوص در پروژه‌های عمرانی سطح شهر شهرداری یزد مساعدت داشته باشند.

وی افزود: در کشور شهرداری‌ها با دولت در راستای فعالیت‌های عمرانی و شهرسازی، اجرایی اجتماعی و فرهنگی باهم حرکت می‌کنند؛ دولت‌هایی موفق هستند که در راستای بخشی از فعالیت‌ها ارتباط خود را با شهرداری در جهت رفع مشکلات مردم تقویت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: تاکنون استاندار و مسئولان استانی یزد با شهرداری تعامل بسیار خوبی دارند، اما انتظار می‌رود جلسات بیشتری جهت هماهنگی و تسریع در اجرای پروژه‌ها برگزار شود تا پروژه‌های عمرانی در شهر به نحو احسن اجرا شود تا رضایت شهروندان را در بر داشته باشد.

محمد علی اعتباری، عضو شورا و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد در این جلسه گفت: ورودی‌های شهر یزد مناسب شهر جهانی نیست و باید روشنایی، آسفالت، درختکاری و تمامی امکانات بصری و خدماتی آن تأمین شود، برای میدان امام حسین (ع) نیز در راستای سه سطحی کردن آن ضرورت دارد با همکاری شهرداری و معاونت عمرانی استانداری اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

مهدی نیکونژاد، عضو شورای اسلامی شهر یزد و رئیس کمیسیون نظارت تأکید کرد: میدان شهید جعفرزاده باید تعیین تکلیف شود، این میدان تقریباً مرز بین شهر یزد و حمیدیا است و بلا تکلیف مانده است، انتظار می‌رود در خصوص احداث آن تعیین شود کدام شهرداری عملیات عمرانی آن را اجرا کنند.

وی ادامه داد: پارکینگ‌های درون محله‌ای نیز موضوعی هست که شهروندان بسیار آن را از شهرداری مطالبه می‌کنند و باید تدبیری برای آن اندیشیده شود.

فاطمه زارع عضو شورای اسلامی شهر یزد و رئیس کمیسیون خدمات گفت: شهرداری در بحث سیل بندها اقدامات قابل توجهی انجام داده، اما در محل برخی سیل بندها نخاله و پسماندهایی وجود دارد که ضرورت دارد توسط متولی جمع‌آوری شود تا هنگام وقوع سیل دچار مشکل نشویم.

محمدباقر پارسائیان، عضو شورا رئیس کمیسیون خانواده بیان کرد: قرار بود خط سنگین راه آهن جابجا شود، چرا که آسایش ساکنین را مختل کرده است، انتظار می‌رود این موضوع از طریق مسئولان استانی تذکر و رفع شود.

در ادامه جلسه محمدجواد ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ضمن تقدیر از فعالیت‌های خوبی که در شهر در حال انجام است، جهت برقراری جلسات هماهنگی با سایر دستگاه‌ها اعلام آمادگی کرد و به سوالات اعضای شورا پاسخ داد.

کد خبر 709445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.