ماجرای پرونده کشف فساد چای در دولت سیزدهم/ گشت ارشاد مدیران را فعال کرده‌ایم

سخنگوی دولت درباره پرونده کشف فساد چای در دولت سیزدهم گفت: اموال این شرکت متخلف شناسایی و جلوی تخصیص ارز جدید به وی گرفته شد و صاحب شرکت نیز ممنوع‌الخروج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، درباره پرونده کشف فساد چای در دولت سیزدهم توضیحاتی ارائه داد و اظهار کرد: در این پرونده یک واردکننده، تجهیزات چای وارد کرده و گفته است که می‌خواهد شهر چای تولید کند تا هم بازار داخلی را داشته باشد و هم به بازارهای خارجی صادرات داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه تولیدکننده ۱۸ ماه برای رفع تعهد ارزی فرصت دارد، یکی از مصادیق تخلف در این پرونده این است که ارزهایی که در گذشته داده شده در ۱۸ ماه رفع تعهد ارزی آن صورت نگرفته که بلافاصله دولت سیزدهم تخصیص ارز به این شرکت را متوقف کرد.

سخنگوی دولت ادامه داد: در همین راستا اموال این شرکت متخلف شناسایی و جلوی تخصیص ارز جدید به وی گرفته شد و صاحب شرکت نیز ممنوع‌الخروج شد.

بهادری جهرمی تاکید کرد: تمام مدیرانی که تخلف کرده بودند در همه مراجع مرتبط برکنار شدند، گشت ارشاد مدیران را فعال کرده‌ایم، امیدواریم هر چه سریع‌تر منتهی به صدور رأی نهایی شود، چگونه برخی می‌توانند در این کشور با اقداماتی حق مردم و بچه یتیم‌های این کشور را به نفع خود مصادره کنند؟

وی ادامه داد: دولت اگر فسادی شناسایی کند، خود اولین نفری است که جلوی آن را خواهد گرفت تا از حقوق مردم صیانت کند.

کد خبر 709440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.