۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
کشف ۳۲ پرونده سرقت در تالش

فرمانده انتظامی تالش از اجرای طرح پیشگامان به مدت چهار روز در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۲۱ سارق دستگیر و ۳۲ فقره پرونده سرقت کشف شد

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد رستمی اظهار کرد: طرح پیشگامان با بهره‌گیری از توان و ظرفیت تمامی یگان‌های انتظامی تالش با هدف افزایش امنیت و آرامش شهروندان و در راستای مبارزه با سارقان، خرده‌فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی با اشاره به دستگیری ۲۱ سارق حرفه‌ای و کشف ۳۲ فقره سرقت در مدت زمان اجرای این طرح چهار روزه، افزود: چهار دستگاه خودرو شوتی شناسایی، متوقف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از جمع‌آوری ۳۷ معتاد متجاهر و دستگیری دو خرده فروش مواد مخدر خبر داد و خاطرنشان کرد: از این افراد ۳۰۴ گرم مواد مخدر کشف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با بیان اینکه شش نفر حین حفاری غیر مجاز دستگیر شدند، تصریح کرد: ۲۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق و یک دستگاه موتورسیکلت ۴۰۰ سی‌سی قاچاق کشف شد و کارشناسان ارزش تقریبی آن را سه میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با بیان اینکه در این خصوص متهم ۳۷ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: پلیس به صورت شبانه‌روزی برای برقراری نظم و امنیت و ارتقا احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 709425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.