وعده وزیر فرهنگ برای توزیع مناسب پوشاک عفیفانه + فیلم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در ۱۲۰ مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و رفاه و چند مجموعه جدید عرصه مستقیم کالاهای عفیفانه را آغاز می‌کنیم، همچنین با وزیر اقتصاد در حال پیگیری هستیم تا در میدان ۷ تیر با همکاری اصناف شرایط را تسهیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی امروز -دوشنبه سیزدهم آذر- در حاشیه مراسم روز دانشجو در دانشگاه صدا و سیما در خصوص جزئیات برگزاری جشنواره فجر اظهار کرد: در جشنواره از پیشکسوتان قدیمی، جدید و فیلم اولی‌ها حضور دارند، همچنین تاکنون ۱۰۶ فیلم ثبت کرده و همکاران پیگیر هستند تا جشنواره به‌یادماندنی رقم بزنند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت توزیع مناسب پوشاک عفیفانه افزود: در حوزه وزارت ارشاد باید دسترسی مردم به پوشاک عفیفانه آسان کنیم که با وزارت صمت در حال پیگیری هستیم و با وزیر صمت نامه‌ای مشترک به رئیس جمهور زدیم؛ امروز با یارانه حوزه فرهنگی قواره چادر مشکی مطلوب به زیر ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در ۱۲۰ مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و رفاه و چند مجموعه جدید عرصه مستقیم کالاهای عفیفانه را آغاز می‌کنیم، همچنین با وزیر اقتصاد در حال پیگیری هستیم تا در میدان ۷ تیر با همکاری اصناف شرایط را تسهیل کنیم و تمام فعالان پوشاک عفیفانه در آنجا سکوهای فروش مستقیم در اختیارشان قرار بگیرد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در ۶ ماه آینده وضعیت عمومی عرضه پوشاک در تهران به نحو محسوسی برای تمام طیف‌ها وجود دارد و از وضعیت گلایه‌آمیز عبور خواهیم کرد.

کد خبر 709420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.