اداره صمت و اتاق اصناف در شهرستان باشت مستقر می‌شوند

مدیرکل امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد از استقرار اداره صمت و اتاق اصناف در شهرستان باشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد محسن ضامن‌فر روز _دوشنبه، سیزدهم آذر_ در جلسه پیگیری مصوبات شورای هماهنگی بانک‌ها و کارگروه اشتغال استان با تاکید بر ارائه آمار از عملکرد بانک‌ها و تسهیل و تسریع خدمات رسانی به واحدهای تولیدی استان، اظهار کرد: این جلسه ویژه عملکرد بانک‌ها در شهرستان باشت است، که حل مسائل و مشکلات این شهرستان در دستور کار جلسات شورای هماهنگی بانک‌ها و کارگروه اشتغال قرار گرفته است.

وی افزود: جلسه ارائه گزارش دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل و تسریع در اجرای مصوبات در خصوص طرح‌های اقتصادی همه شهرستان‌ها به طور مجزا برگزار می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر لزوم تسریع در استقرار شعب بانک‌های سپه، قرض‌الحسنه مهر و نیز ارتقا باجه تجارت به شعبه تجارت در شهرستان باشت، گفت: مکاتبات و پیگیری‌های لازم از سوی بانک‌های عامل استانی با دفاتر مرکزی این بانک‌ها صورت گرفته است.

ضامن‌فر تصریح کرد: استقرار نمایندگی اداره کل صمت شهرستان باشت از جمله مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهوری به استان است و باید اجرای این مصوبه در اولویت قرار بگیرد.

وی به هماهنگی لازم برای ایجاد اتاق اصناف شهرستان باشت اشاره کرد و گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و وجود شرایط لازم جهت شکل‌گیری اتاق اصناف در این شهرستان در اسرع وقت اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات اتحادیه‌ها و اتاق اصناف از سوی اداره کل صمت استان با هماهنگی فرمانداری شهرستان صورت پذیرد.

کد خبر 709367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.