۱۴۰۰ نفر در حوزه بهداشت و درمان خوزستان استخدام می‌شوند

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با اشاره به استخدام یک هزار و ۴۰۰ نفر در حوزه بهداشت و درمان خوزستان گفت: بومی‌گزینی و استفاده از نیروی کار همان منطقه از سیاست‌های دولت سیزدهم است به گونه‌ای که ۴۰ درصد ظرفیت استخدام از نیروهای بومی استان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، میثم لطیفی ظهر امروز _دوشنبه سیزدهم آذر_ در نشست با اساتید دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: به منظور نگهداشت نیرو، برداشتن سقف پرداخت کارانه پزشکان شاغل در مناطق محروم در شورای حقوق و دستمزد برداشته شد.

وی افزود: تأمین نیروی مورد نیاز در حوزه بهداشت و درمان برای استان خوزستان مورد توجه سازمان اداری و استخدامی است و در راستای رفع کمبودها مجوز استخدام ۴۰۰ نیرو برای بخش بهداشت و درمان استان خوزستان صادر و به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ابلاغ شده است،.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور ادامه داد: بومی گزینی و استفاده از نیروی کار همان منطقه از سیاست‌های دولت سیزدهم است به گونه‌ای که ۴۰ درصد ظرفیت استخدام از نیروهای بومی استان خواهد بود چرا که استخدام نیروی بومی در ایجاد ارتباط بهتر با مردم منطقه نیز اثر گذار است.

کد خبر 709365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.