دستگیری عاملان تیراندازی در شاهین‌شهر

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری دو عامل اصلی تیراندازی به منزل یک شهروند در محله گلدیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حجت فرهادی اظهار کرد: اواخر شهریورماه سال جاری در پی وقوع یک مورد تیراندازی در یکی از خیابان‌های محله گلدیس شاهین‌شهر که موجب رعب و وحشت همسایگان شده بود بلافاصله مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات میدانی و تخصصی پلیس دو عامل این تیراندازی شناسایی و مشخص شد این افراد به دلیل اختلافات قبلی و با انگیزه تسویه حساب شخصی با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به درب منزل یکی از ساکنان محل کرده و سپس از محل متواری شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: با توجه به متواری بودن متهمان تلاش برای دستگیری آنها ادامه داشت تا اینکه مأموران پلیس چند روز قبل، از حضور مجدد متهمان در این شهرستان مطلع و در نهایت مخفیگاه آنها شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را به همراه چند فشنگ مربوطه کشف کردند.

سرهنگ فرهادی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تأکید کرد و ادامه داد: شهروندان جوانان خود را از عواقب سخت حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم آگاه و در صورت وجود اختلاف با دیگران، اختلاف موجود را تنها از طرق قانونی بر طرف و از هر گونه تسویه حساب شخصی خودداری کنند.

کد خبر 709344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.