رانندگان ناوگان مسافربر، زیر ذره‌بین بازرسان نامحسوس پلیس راه

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعزام بازرسان نامحسوس این پلیس به منظور کنترل رانندگان ناوگان عموی مسافربری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی مولوی اظهار کرد: با توجه به اینکه رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافر شامل اتوبوس‌ها و تاکسی‌های بین شهری با تعداد زیادی مسافر باید مسافت طولانی را طی کنند، پرداختن به موضوع ایمن‌سازی جابه‌جایی مسافران بین شهری بسیار حائز اهمیت است و به همین منظور پلیس راه استان اصفهان، کنترل ناوگان عمومی مسافر را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در این طرح بازرسان پلیس راه استان اصفهان به صورت نامحسوس و به عنوان یک مسافر عادی، اتوبوس مسافربری را تا مقصد همراهی و پس از رسیدن به مقصد، ضمن معرفی خود به عنوان بازرس نامحسوس پلیس راه، تمام تخلفات راننده را بررسی و برابر مقررات با رانندگان متخلف برخورد می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار داشت: از آنجا که پیشگیری از وقوع حادثه برای اتوبوس‌های مسافربری به دلیل تعداد بالای مسافر بسیار حائز اهمیت است، تخلفات رانندگان اتوبوس‌های بین شهری توسط مأموران تیز بین پلیس راه در سرتاسر استان به صورت محسوس و نامحسوس رصد می‌شود و در صورت ارتکاب تخلف به خصوص تخلفات حادثه‌ساز، بدون اغماض برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 709342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.