توزیع بیش از ۴ هزار سری جهیزیه در کشور توسط سپاه پاسداران

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: از ابتدای اجرای طرح ازدواج آسان تاکنون چهار هزار و ۴۸۳ سری جهیزیه میان زوج‌های نیازمند کشور توزیع شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد سردار ضیاالدین حزنی روز _دوشنبه، سیزدهم آذر_ در آئین توزیع ۶۴۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت ازدواج آسان، اظهار کرد: اقدامات خوبی برای ترویج ازدواج آسان در تمامی ارگان‌های سپاه پاسداران در حال انجام است و فرماندهان سپاه در تمامی استان‌ها گزارش‌های مربوط به این موضوع را به اطلاع افکار عمومی می‌رسانند.

وی افزود: با توجه به شعار تولید کالای ایرانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اقلام تمام جهیزیه‌ها در کارخانه‌های داخل تولید شده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با بیان اینکه هدف از طرح ازدواج آسان کاهش طلاق و افزایش فرزند آوری است، گفت: تاکنون چهار هزار و ۴۸۳ سری جهیزیه توسط سپاه در کشور توزیع شده‌است که بعد از این مرحله در فاز دوم کار توزیع با همکاری کمیته امداد و بهزیستی انجام می‌شود.

در ادامه این آئین سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه سال آینده کنگره ملی شهدای استان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: به مناسبت این رویداد بزرگ فرهنگی، هر سری جهیزیه به نام یک شهید در استان مزین شده است.

توزیع بیش از ۴ هزار سری جهیزیه در کشور توسط سپاه پاسداران

کد خبر 709314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.