پیشگیری از بیکاری ۲۲۰۱۴ نفر در هشت ماه سال ۱۴۰۲

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: نتیجه پیگیری‌های دستگاه قضائی استان پیشگیری از بیکاری ۲۲۰۱۴ نفر در هشت ماه سال ۱۴۰۲ بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری در سی و دومین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در دادگستری استان و هشتمین نشست این ستاد در سال ۱۴۰۲ از فعالیت مستمر دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان خبر داد و اظهار کرد: با تلاش مستمر دادستان مرکز استان به‌عنوان دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی و دیگر اعضا، در کنار جلسات منظم، جلسات کارگروه‌های مختلف نیز به شکل مستمر برگزار می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه تعداد ۲۳۲ مورد بازدید از واحدهای تولیدی سطح استان در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی صورت پذیرفته که ۲۸ مورد مربوط به مرکز استان بوده است.

رئیس دستگاه قضائی استان اصفهان از احیای ۲۰ واحد تولیدی در معرض تعطیلی با پیگیری‌های دستگاه قضائی خبر داد و گفت: تلاش‌های دستگاه قضائی استان در هشت ماهه اول سال ۱۴۰۲ در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی، با در جریان بودن ۱۱۳ فقره پرونده، منجر به احیای ۲۰ واحد تولیدی در آستانه تعطیلی و حفظ ۲۲۰۱۴ شغل در سطح استان شد.

وی از مساعدت و مشارکت استانداری، فرمانداری‌ها و مسئولان محلی در مسیر رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان تقدیر به‌عمل آورد.

گفتنی است؛ در این نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، سه پرونده مربوط به دو شرکت تولیدی و یک شرکت دانش‌بنیان مورد رسیدگی قرار گرفت و دستوراتی در جهت رفع موانع، صادر شد.

کد خبر 709291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.