نخستین رویداد مردمی اشتغال استان یزد برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: نخستین رویداد مردمی اشتغال استان یزد با موضوع هم‌رسانی عرضه و تقاضای نیروی کار با تمرکز بر تمام حوزه‌های صنعت، معدن، خدمات و کشاورزی به ویژه در حوزه دانش‌بنیان و فناور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، محمدرضا فلاحتی اظهار کرد: رویداد مردمی اشتغال به منظور برقراری ارتباط سریع کارفرمایان و جویندگان کار و اجرایی شدن برنامه توسعه و یکپارچه‌سازی نظام اطلاعات بازار کار و توسعه سامانه جست‌وجوی شغل در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: زمان برگزاری این رویداد از سیزدهم تا شانزدهم آذر، هم‌زمان با برپایی نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن بازار استان، در محل نمایشگاه‌های دائمی استان یزد برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر لزوم اجرایی شدن اهداف این رویداد مردمی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این رویداد کاهش دغدغه کارفرمایان متقاضی نیروی کار جدید، تسریع در برقراری ارتباط کارجویان، کارفرمایان و ایجاد اشتغال در استان یزد است.

فلاحتی اضافه کرد: این رویداد با حضور مدیریت و کارکنان حوزه کارآفرینی و توسعه اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد، کارفرمایان و مدیران دفاتر کاریابی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این رویداد ضمن انجام راهنمایی و مشاوره شغلی در زمینه اشتغال و تسهیلات، در صورت وجود فرصت شغلی متناسب، کارجویان به فرصت‌های شغلی موجود معرفی می‌شوند.

کد خبر 709257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.