خط لوله ۲ کیلومتری قاچاق سوخت در بندرعباس منهدم شد

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از شناسایی و انهدام خط لوله انتقال سوخت قاچاق به طول دو کیلومتر در سواحل روستای بُستانو بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضائی، مأموران یگان امداد بندرعباس پس از شناسایی یک خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل روستای بُستانو، نسبت به انهدام آن اقدام کردند.

وی افزود: این خط لوله انتقال سوخت به طول ۲ کیلومتر توسط قاچاقچیان از زیر گل و لای ساحل به اعماق دریا کشیده شده بود و از این طریق، سوخت قاچاق به شناورهای تندرو انتقال می‌یافت.

قهرمانی تصریح کرد: خوشبختانه مأموران با هوشیاری موفق شدند این خط لوله را از ساحل بیرون کشیده و مسیر انتقال سوخت را قطع کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنا بر گزارش ضابطین، تحقیقات به منظور شناسایی و دستگیری عوامل ایجاد این خط لوله سوخت قاچاق ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با تأکید بر عزم راسخ دستگاه قضائی در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، تصریح کرد: پدیده شوم قاچاق، علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد و تولید ملی، زمینه ساز جرایم متعدد دیگری در سطح استان شده است و بر همین اساس دادگستری هرمزگان در راستای عمل به وظایف قانونی، با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

کد خبر 709244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.