الهلال - نساجی: ببرهای مازندران در برابر پرستاره‌ترین تیم آسیا

تیم‌های الهلال عربستان و نساجی ایران در یکی از بی‌اهمیت‌ترین بازی‌های فصل آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، الهلال عربستان در بازی هفته ششم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد از نساجی ایران میزبانی خواهد کرد.

الهلال در بازی روز دوشنبه به دنبال این خواهد بود که با پنجمین برد متوالی در آسیا مقتدرانه به دور حذفی صعود کند. قهرمان چهار دوره آسیا با برد دو بر صفر هفته گذشته مقابل نوبهار ازبکستان، صدرنشینی در گروه D را تأیید کرد اما آن‌ها قطعاً به این صدرنشینی رضایت نخواهند داد.

الهلال پس از این برد، روز جمعه در بازی حساس مقابل النصر با نتیجه سه بر صفر برنده شد و با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به این تیم در صدر جدول رده بندی لیگ عربستان ایستاد.

الهلال با جذب بازیکنان سرشناس در تابستان گذشته به دنبال کسب عنوان قهرمانی آسیاست. آن‌ها فصل گذشته یک قدم با این جام ارزشمند فاصله داشتند که با شکست مقابل اوراواردز ژاپن به نایب قهرمانی رسیدند.

در طرف مقابل نساجی ایران از مدت‌ها قبل امیدهایش برای صعود از دور گروهی را از دست داده است. شاگردان سید مهدی رحمتی شرایط مناسبی ندارند و در آسیا هم این نتایج ادامه یافت.

نساجی در بازی رفت و برگشت مقابل بمبئی سیتی به برد دست پیدا کرد اما دو شکست مقابل نوبهار و همینطور بازی رفت مقابل الهلال عربستان امکان صعود آن‌ها به دور بعدی را از بین برده بود.

قرمزهای ایران آخرین بار مقابل سپاهان اصفهان به یک امتیاز دست پیدا کرده بودند و طی سه بازی قبل از بمبئی سیتی مقابل تراکتور، نوبهار و ذوب آهن اصفهان شکست خورده بودند.

بازی امروز یک رویارویی کاملاً تشریفاتی خواهد بود که اگرچه برای نساجی یک بازی تدارکاتی خوب با تیم سرشناس آسیا محسوب می‌شود اما بعید است که بازیکنان سرشناس تیم عربستانی در زمین حضور داشته باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 709226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.