اعطای تسهیلات ارزان قیمت با هدف ایجاد مشاغل خانگی

استاندار سمنان گفت: این آمادگی وجود دارد که در حوزه توانمندسازی محلات کمتر برخوردار و ایجاد اشتغال، آموزش و تسهیلات ارزان قیمت با هدف ایجاد اشتغال خانگی در اختیار واجدان شرایط قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی شامگاه _یکشنبه دوازدهم آذر_ در نشست بررسی موارد و مسائل محله زاوقان سمنان، اظهار کرد: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی، مردمی بودن آن است و از این جهت و به تاسی از توصیه‌های رئیس جمهور حضرت آیت الله رئیسی، ما نیز با حضور در مساجد مختلف و در کنار مردم، سعی در برطرف کردن موارد و مشکلات داریم.

وی افزود: در حوزه توانمند سازی محلات کمتر برخوردار و ایجاد اشتغال، این آمادگی کامل وجود دارد آموزش و پس از آن تسهیلات ارزان قیمت جهت ایجاد اشتغال خانگی در اختیار واجدان شرایط قرار گیرد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در حوزه امنیت با وجود همدلی بین ارکان امنیتی مشکلی در سطح استان سمنان وجود ندارد.

هاشمی تصریح کرد: لازم است با همکاری و تلاش مدیران مربوطه، امورات و درخواست‌های مردم این محله، مانند سالن ورزشی، تعریض خیابان و ایجاد فضای سبز با هدف رفاه ساکنان انجام شود.

نشست بررسی موارد و مسائل محله زاوقان سمنان با حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان، فرمانده نیروی انتظامی استان، جمعی از روحانیون، مشاوران استاندار سمنان، مدیران کل ستادی و اجرایی استان، فرماندار سمنان، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان در مسجد و حسینیه صاحب‌الزمان (عج) محله زاوقان سمنان برگزار شد.

کد خبر 709210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.