رضایت مردم مهمترین معیار سنجش عملکرد مدیران است

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه فرمانداران برای ارزیابی عملکرد خود نباید تنها به گزارش‌های اداری بسنده کنند گفت: نظر مردم در مورد کارهای انجام گرفته، سنجش بسیار مناسب تری برای موفقیت یا عدم موفقیت عملکرد مدیران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی روز یکشنبه _ دوازدهم آذر_ در نشست پیگیری مهمترین مشکلات استان و شهرستان‌ها که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری و فرمانداران شهرستان‌های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: خدمت جهادی و عالمانه به مردم و برآورده کردن درخواست‌های آن‌ها نیازمند کار و تلاش شبانه روزی است.

وی افزود: خوشبختانه بازتاب مثبت و امیدبخش زحمات فرمانداران در سفرهای شهرستانی و مراجعات مردمی و اظهار نظرهای اقشار مختلف، دیده می‌شود و این خدمت جهادی باید با شتاب بیشتر تداوم یابد.

استاندار کرمانشاه بر ضرورت سنجش عملکرد فرمانداران تاکید کرد و گفت: اول مرحله سنجش باید از سوی خود فرمانداران و با توجه به اولویت‌ها و اهداف ترسیم شده انجام شود.

وی یادآور شد: حراست و حفاظت از بیت المال در برابر دیگران و حتی از طرف نزدیکان، وظیفه تک تک ماست.

صحرایی خاطرنشان کرد: فرمانداران نماینده دولت در شهرستان‌ها هستند و باید در همه عرصه‌ها و ساحت‌های خدمت، حضوری همه جانبه داشته باشند.

وی برگزاری صحیح انتخابات اسفندماه را مهم‌ترین وظیفه کارگزاران نظام اسلامی در سال جاری دانست و گفت: جمهوری اسلامی یک نظام مردمی است و مردم حق دارند از طریق صندوق رأی، خواست و نظر خود را اعمال کنند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: برگزاری مناسب انتخابات پیش رو مهم‌ترین وظیفه فرمانداری‌ها است ولی همزمان نباید از معیشت و اقتصاد مردم و حل مشکلات آن‌ها غفلت کرد.

وی بر ضرورت تقویت ارتباطات مردمی در فرمانداری‌ها تاکید کرد و گفت: در کنار تلاش برای ارتباط بیشتر با اقشار مردم، برای پیگیری مناسب و حل مشکلات نیازمند ارتباط با مدیران و مسئولین ادارات مختلف هستیم.

صحرایی خاطرنشان کرد: گاهی ممکن است پروژه‌ای تمام و کمال اجرا کنند ولی مردم از نتیجه کار رضایت نداشته باشند.

وی به فرمانداران توصیه کرد با حضور میدانی و رصد مرحله به مرحله و پیگیری‌های جهادی، کارها و برنامه‌ها را تا پایان مسیر پیگیری کنند

کد خبر 709171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.