هوشمندسازی ۶۵ درصد از خدمات شهری در یزد

معاون خدمات شهری شهرداری یزد گفت: هم اکنون ۶۵ درصد فعالیت‌های مربوط به خدمات شهری شهرداری یزد هوشمندسازی شده است

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری یزد، حمیدرضا رحیمدل با اشاره به عزم جدی شهرداری برای تغییر شکل ارائه خدمت به شهروندان اظهار کرد: بیشترین حجم هوشمندسازی در معاونت خدمات شهری این شهرداری مربوط به حوزه مدیریت پسماندهای شهری و نظارت بر خدمات شهری است.

وی با بیان اینکه تمامی فعالیت‌های هوشمند خدمات شهری بر روی درگاه واحد خدمات الکترونیک شهرداری تحت عنوان منظومه یکپارچه یزد من قرار دارد، افزود: همشهریان با ورود به آدرس MY.YAZD.IR می‌توانند به بسیاری از سامانه‌های کاربردی شهرداری از جمله بازپس، شهربین، معراج سامانه مدیریت آرامستان، منام سامانه نامگذاری معابر و غیره دسترسی پیدا کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد با اشاره به اینکه شکل توسعه شهر یزد به صورت افقی است تاکید کرد: افزایش سرمایه گذاری‌ها در حوزه هوشمندسازی می‌تواند سطح فعالیت‌های خدمات شهری و میزان نظارت بر این فعالیت‌ها را افزایش دهد.

رحیمدل با تاکید بر اینکه هوشمندسازی فعالیت‌های مرتبط با خدمات شهری توانسته مشارکت بیشتر مردم را در امر مدیریت خدمات شهری افزایش دهد، تصریح کرد: در برخی از خدمات، نظیر مدیریت جمع‌آوری پسماند توانسته شهروندان را از سهم درآمدی پسماند خشک بهره‌مند کند.

وی با بیان اینکه شهرداری یزد در امر هوشمندسازی خدمات شهری از بسیاری از شهرداری‌های کشور جلوتر است گفت: طرح هوشمند جمع‌آوری حمل نخاله‌های ساختمانی و ساماندهی و شناسایی باغات با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای از جمله طرح‌های هوشمندسازی شده است که برای اولین بار در کشور در این شهرداری اجرا شده است.

کد خبر 709166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.