خلاقیت و جوان گرایی رویکرد اصلی شورای تبلیغات اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: خلاقیت و جوان گرایی رویکرد اصلی این شورا است و این مهم باید در تمام استانها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور عصر امروز یکشنبه_ دوازدهم آذر_ در نشست با فعالان فرهنگی، کمیته‌های مردمی و رابطین شهرستانی استان مرکزی، اظهار کرد: این شورا شبکه شورا یاری را تهیه و به استان‌ها ابلاغ کرده و باید در نقاط مختلف کشور تشکیل شود.

وی افزود: استان مرکزی نخبه پرور و مهد فرهنگ کشور و زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی است که تحول بزرگی در تاریخ جهان ایجاد کرد و در همه نقاط دنیا مشهود است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: خدمت در نظام‌جمهوری اسلامی به ویژه در برخی دستگاه‌ها عبادت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تنفس در فضای جمهوری اسلامی موهبت الهی است تصریح کرد: این مهم برای افرادی که فضای سیاه و لجن آلود قبل از انقلاب را دیده‌اند، ملموس‌تر است.

موسی پور افزود: در دوره کاری جدید شورا، تحول، نوآوری خلاقیت و جوان گرایی به عنوان رویکرد اصلی مطرح است و انتظار می‌رود در تمام استان‌ها این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش جوانان گفت: باور داریم که جوانان در مقابل توطئه‌ها می‌توانند با ایجاد تحول و تنوع بخشی به برنامه‌های فرهنگی در قالب شعر، دست نوشته و کاریکاتور از ارزشهای اسلامی حمایت کنند و در این زمینه مشارکت گسترده داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای اجرای برنامه در فضای عمومی تنها دستگاهی که مجوز قانونی فراخوان عمومی دارد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی ادامه داد: سایر دستگاه‌های اجرایی اجازه ارائه فراخوان عمومی ندارند و تنها در صورتی که در مسجد و یا مرکز دیگری برای دستگاه خود مراسم داخلی داشته باشند، می‌توانند فراخوان عمومی صادر کنند.

موسی پور با بیان اینکه‌دولت سیزدهم، مردمی است اظهارکرد: غنا بخشی و ایجاد تحول در اجرای برنامه‌ها لازم است بنابراین باید تحول در محتوا، شیوه اداره و شعارها ایجاد شود و با تعامل و هم افزایی با عناصر فهیم فرهیخته به برنامه‌ها جذابیت و غنا بخشید.

نقشه راه فرهنگی استان مرکزی تدوین شد

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی اظهار: نقشه راه فرهنگی این استان تدوین شده است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی در این راستا جایگاه خود را ترسیم و تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: حضوربا شکوه مردم استان مرکزی در فراخوان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دشمن شکن است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه حضور حماسی و با شکوه مردم در ۲۲ بهمن‌ماه سال گذشته، توطئه‌های شیطانی دشمن را خنثی کرد گفت: مردم مخاطب برنامه‌های فرهنگی هستند که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، حضور برجسته آنها در تمام مشارکت‌ها و فعالیت‌ها مشهود و ملموس است و امید می‌رود شاهد مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

کد خبر 709149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.