ساختار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارتقاء می‌یابد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ساختار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متناسب با تنوع مأموریت‌ها و روند بهتر کارها ارتقاء پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری  ایمنا اصفهان، حجت الاسلام علیرضا ناجی عصر امروز- یکشنبه دوازدهم آذر- در دیدار با فرماندار شهرستان تیران و کرون اظهارکرد: ارتقا جایگاه سازمانی و مدیریتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای انجام فعالیت‌های بیشتر و حل بسیاری از مشکلات خود رقم می‌خورد.

وی با اشاره به عدم جذب اعتبارات تملک و دارایی برای خرید تجهیزات برای این شورا، افزود: تغییرات سازمانی باعث رفع چنین مشکلاتی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به تغییر رویکردها و چشم انداز جدید در این نهاد، تصریح کرد: به دنبال کادرسازی در بدنه اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان هستیم تا افراد جوان و نیروهای توانمند را در این عرصه فعال کنیم.

وی افزایش تعاملات بین سازمان‌های اداری و نهادهای مردمی را از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان و تصریح کرد: از جوانان عضو جبهه‌های فرهنگی و تشکل‌های مردمی برای بزرگداشت مناسبت‌ها استفاده خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: نقش رسانه‌ها و مساجد از دیگر فرصت‌هایی است که در تعامل با این شورا می‌تواند به کیفیت بخشی فعالیت‌ها بینجامد.

وی اضافه کرد: ظرفیت دستگاه‌های اداری در هم افزایی با همدیگر برای رفع مشکلات مهم است که این موضوع با محوریت مدیریت شهرستان‌ها و شورای هماهنگی برای مناسبت‌های ملی و مذهبی بکار گیری می‌شود.

علی محمدی کیا فرماندار شهرستان تیران و کرون نیز در این نشست به ضرورت بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی اشاره کرد و گفت: توجه به این رویدادها در ایجاد نشاط اجتماعی و انتقال مفاهیم ارزشی نقش دارد.

علی محمدی کیا با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در انجام چنین برنامه‌هایی باید هم افزایی ایجاد کند، تصریح کرد: تعامل و همکاری‌های مشترک امکان تقویت کیفی و کمی برنامه‌ها را فراهم می‌کند.

وی جوان گرایی و توجه به همکاری‌های مشترک را لازم دانست و اذعان داشت: بهره گیری از ظرفیت و توانایی جوانان در بزرگداشت فعالیت‌ها و برنامه ریزی اجرای مناسبت‌ها در جهت جذب این قشر لازم است.

فرماندار شهرستان تیران و کرون کمک به تأمین نیازهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مورد توجه قرار داد و یادآورشد: تا حد امکان این نیازها تأمین شده ولی افزایش بیشتر آن مستلزم ایجاد بسترهای لازم است.

کد خبر 709140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.