دو ناو اسرائیلی در تنگه باب‌المندب مورد هدف قرار گرفت

در بیانیه رسمی نیروهای مسلح یمن آمده است صبح امروز نیروی دریایی ارتش یمن با استعانت از درگاه خداوند متعال دو ناو اسرائیلی به نام‌های «یونیت اکسپلورر» و «شماره نه» را در باب المندب هدف قرار دادند. کشتی اول با موشک نیروی دریایی و کشتی دوم با پهپاد نیروی دریایی مورد هدف قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «یحیی سریع» سخنگوی ارتش یمن اظهار کرد: حملات دردناکی علیه رژیم صهیونیستی انجام خواهیم داد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز تأکید کرد که با آغاز مجدد حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، حملات دردناک و کوبنده‌ای علیه این رژیم انجام خواهند داد.

سریع همچنین گفت: امروز ما در جنگ سرنوشت‌سازی با دشمن صهیونیستی و آمریکا قرار داریم و تا زمانی به آن ادامه خواهیم داد که حملات به غزه متوقف شود.

نیروهای مسلح یمن همچنین دقایقی پیش در رابطه با هدف قرار دادن دو کشتی اسرائیلی در دریای سرخ بیانیه صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال گفته است «با آنان بجنگید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و رسوایشان نماید و شما را بر آنان پیروزی دهد و سینه‌های [پر سوز و غم] مردم مؤمن را شفا بخشد.» صدق الله العظیم.

در اجرای دستورات فرمانده عبدالملک بدرالدین الحوثی رحمت الله علیه و در پاسخ به مطالبات مردم بزرگ یمن و دعوت آزادگان ملت عربی و اسلامی ما برای ایستادگی کامل و با انتخاب‌های مردم فلسطین و مقاومت غرور آفرین آن‌ها،

صبح امروز نیروی دریایی ارتش یمن با استعانت از درگاه خداوند متعال دو ناو اسرائیلی به نام‌های «یونیت اکسپلورر» و «شماره نه» را در باب المندب هدف قرار دادند. کشتی اول با موشک نیروی دریایی و کشتی دوم با پهپاد نیروی دریایی مورد هدف قرار گرفت.

عملیات هدف گیری پس از آن انجام شد که دو کشتی پیام‌های هشدار دهنده نیروهای دریایی یمن را رد کردند.

نیروهای مسلح یمن به جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ و عرب ادامه می‌دهند تا زمانی که تجاوزات اسرائیل به برادران ثابت قدم ما در نوار غزه متوقف شود.

نیروهای مسلح یمن مجدداً به تمامی کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های مرتبط با اسرائیل هشدار دادند که در صورت تخطی از آنچه در این بیانیه و بیانیه‌های قبلی نیروهای مسلح یمن آمده است، به هدف قانونی تبدیل خواهند شد.»

کد خبر 709135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.