پیش‌بینی بورس فردا ۱۳ آذر ۱۴۰۲

برآورد رشد ۳۰ تا ۴۰ هزار واحدی را برای بازار فردا خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص به کمک اخبار تجدید ارزیابی دارایی‌ها به بالای ۲۱۰۰ رفت، صف خرید فولاد، مپنا، حکشتی، اخابر و سایر سهم‌ها در بازار امروز غوقا به پا کرد.

در دقایق انتهایی شاهد صف خرید شدن فولاد مبارکه و رشد ۷ درصدی سهام این شرکت بودیم، صف خرید سهام این شرکت برابر با ۳۰۰ میلیون برگه سهم بود.

کویتی معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه اصفهان گفت: برای تجدید ارزیابی سرمایه‌گذاری‌های بورسی و غیربورسی برنامه‌ریزی شده است که بورسی‌ها شامل سهام بورسی شرکت مانند گل گهر، چادر ملو، ومعادن و … است.

وی افزود: از محل زمین‌های شرکت نیز برنامه تجدید ارزیابی داریم و هدفمان این است که تا پایان سال این تجدید ارزیابی به نتیجه برسد. در این خصوص در اولین جلسه هیأت مدیره طی هفته آینده مصوبه هیأت مدیره را دریافت می‌کنیم.

معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه اصفهان تصریح کرد: زمین‌های اصلی فولاد مبارکه حدود ۳۲ کیلومتر مربع است، البته زمین‌های دیگری هم در تهران و اصفهان و … داریم که بررسی و تجدید می‌شود.

کویتی اظهار داشت: آخرین تجدید ارزیابی شرکت در اوایل دهه هشتاد روی همه طبقات بوده است.

این اتفاقی که امروز در بازار افتاد می‌تواند برای مدت‌ها بازار را سبز نگهدارد، برآورد رشد ۳۰ تا ۴۰ هزار واحدی را برای بازار فردا خواهیم داشت.

کد خبر 709110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.