دشمن به دنبال تضعیف باورهای دینی جوانان است

استاندار خراسان شمالی گفت: دشمن به اهمیت آموزه‌های دینی و قرآنی پی برده و سعی می‌کند با اقدامات فرهنگی باورهای دینی جوانان تضعیف کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد رضا حسین‌نژاد امروز _یک شنبه دوازدهم آذر_ در مراسم اختتامیه بخش نغمات دینی مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان شمالی اظهار کرد: ایستادگی جمهوری اسلامی ایران و صلابت رهبر معظم انقلاب در برابر قدرت‌های استکباری، به دلیل نهادینه شدن مفاهیم قرآنی در وجود ایشان است که هیچ قدرتی را بالاتر از خداوند نمی‌بیند.

وی افزود: قرآن در همه ابعاد زندگی اعم از مدیریت، خانواده، علم و دانش و … چراغ هدایت است و باید به صراط مستقیم تکیه کنیم و تکرار و ممارست بر آن ضروری است.

استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های متولی باید با اقدامات فرهنگی مؤثر باورهای قرآنی را در جامعه گسترش دهند تا شاهد برکات این کتاب آسمانی در زندگی‌ها باشیم.

حسین‌نژاد اضافه کرد: دشمن نیز به اهمیت آموزه‌های دینی و قرآنی پی برده است و سعی می‌کند با اقدامات فرهنگی باورهای دینی جوانان تضعیف کند.

به گزارش ایمنا، چهل و ششمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم از نهم آذرماه امسال به میزبانی مرکز خراسان شمالی در محل هتل داریوش بجنورد با حضور مسئولان کشوری و استانی آغاز شد و تا هفدهم آذرماه ادامه دارد.

کد خبر 709099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.