کشف ۷۳ دستگاه دوچرخه از باند سارقان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: با دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان و مالخر اموال مسروقه، ۷۳ دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در بعضی از محلات شهرستان اصفهان و نارضایتی شهروندان از این موضوع، اقدامات تخصصی مأموران پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات هوشمندانه و با اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی در کلانتری ۱۲ این فرماندهی، در نهایت دو سارق سابقه‌دار که اعتیاد شدید به مواد مخدر داشتند شناسایی و عملیات دستگیری متهمان به صورت ویژه آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در نهایت محل اختفای متهمان در یکی از محلات حاشیه‌ای شهرستان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر دو سارق دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در اعترافات این دو سارق مشخص شد، متهمان دوچرخه‌های مسروقه را برای فروش در شهری دیگر به مالخری با قیمت‌های بسیار پایین می‌فروختند.

سرهنگ بساطی با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه خاطرنشان کرد: ۷۳ دستگاه دوچرخه مسروقه از مخفیگاه اعضای این باند کشف شد که با توجه به دستگیری متهمان تحقیقات تخصصی پلیس همچنان ادامه دارد.

کد خبر 709089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.