استان سمنان به میزبانی ۵ شهید می‌رود

استاندار سمنان گفت: پنج شهید خوشنام از جوار بارگاره ملکوتی امام رضا (ع) در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) وارد استان می‌شوند و مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _یکشنبه دوازدهم آذر_ در نشست هماهنگی استقبال، تشییع و تدفین شهدای خوشنام در استان سمنان اظهار کرد: ۵ شهید خوشنام از جوار بارگاره ملکوتی امام رضا (ع) در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) وارد استان شده و مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان سمنان باید بهترین میزبانی از این میهمانان بهشتی، معزز و والامقام یعنی شهیدان خوشنام انجام گیرد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار استان سمنان همواره در استقبال از شهید و فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت پیشگام و پیشرو هستند و بسترهای لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم میزبانی و حضور حداکثری مردم، آماده سازی خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: استفاده از فضای مجازی به منظور نشر حداکثری تولید محتوا و اطلاع رسانی در خصوص فرهنگ ایثار و مقاومت و شهید و شهادت در دستور کار قرار داشته و در کنار آن لازم است تا به تبلیغات محیطی نیز پرداخته شود.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت تشکل‌ها، خانواده ایثارگران، خانواده شهیدان، بانوان، نوجوانان و جوانان، موکب‌داران ایام اربعین حسینی و سایر افراد به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم میزبانی از شهدای خوشنام در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 709025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.