ایرادات برای ساخت تله‌کابین گرگان بهانه‌تراشی است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: به نظر می‌رسد بعضی ایراداتی که از ایجاد تله‌ کابین گرفته می‌شود، بیشتر شبیه بهانه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان حمیدرضا آقاملایی بعدازظهر امروز _ یکشنبه سیزدهم آذر_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با وجود اینکه استاندار گلستان بر کلنگ‌زنی پروژه تله‌کابین در سفر دوم رئیس‌جمهور به گلستان تاکید داشت، اما نگران هستم که این پروژه تا آن زمان کلنگ‌زنی نشود.

وی افزود: معاون مدیرکل محیط‌زیست تأکید کرد که این پروژه نیاز به ارزیابی محیط زیستی ندارد، اما این طرح در حال حاضر با ایرادات محیط زیستی مواجه شده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان اضافه کرد: به نظر می‌رسد بعضی ایراداتی که از ایجاد تله‌کابین گرفته می‌شود، بیشتر شبیه بهانه است، از این رو به‌شدت نگران هستم که به‌رغم وعده استاندار گلستان، این پروژه در سفر رئیس‌جمهور به گلستان کلنگ‌زنی نشود.

آقاملایی از بهبود وضعیت سرمایه‌گذاری و تعریف پروژه‌هایی همچون هتل ناهارخوران و کوی محتشم ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: طی سال جاری بعضی پروژه شنبه‌های جهادی از جمله فاز نخست پیاده‌روی جاده سلامت اجرایی شد و امیدواریم فاز دوم آن هرچه سریع‌تر عملیاتی شود.

وی تاکید کرد: طی سال‌های اخیر قیمت مسکن در گرگان رشد عجیبی داشته؛ بنابراین راهکار رفع این مشکل افزایش طبقات در ساخت‌وساز است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خواستار بازگشایی و تکمیل معابری همچون سی‌متری ملاقاتی و قلعه حسن در شهر گرگان شد و گفت: توجه به مناطق حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار از مواردی است که شهرداری باید آن در مدنظر داشته باشد.

آقاملایی افزود: نوار ساحلی کنار رودخانه زیارت در محله قلعه حسن باید هرچه سریع‌تر آسفالت شود، همچنین لازم است پروژه دوربرگردان و دروازه ورودی شهر گرگان نیز اجرایی شود تا در آغاز سال جدید مشکلی را در عبور و مرور گردشگران و شهروندان شاهد نباشیم.

کد خبر 709020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.