انتخابات در شأن جمهوری اسلامی برگزار می‌شود

‌رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در برگزاری انتخابات درصدد کاهش هزینه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های موجود هستیم؛ تلاش می‌کنیم انتخابات در شأن جمهوری اسلامی اما با صرفه‌جویی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری امروز _یکشنبه دوازدهم آذر_ در حاشیه بیست‌وهفتمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: این جلسه نیز همچون سایر جلسات ستاد به صورت هفتگی برگزار و فرایند اجرای انتخابات در استان با حضور رؤسای کمیته‌ها بررسی شد.

وی افزود: در این نشست گزارش‌هایی از دو کمیته فناوری و پشتیبانی ستاد انتخابات استان ارائه شد و موارد مرتبط با این دو کمیته مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه در هر دو حوزه امور به خوبی پیش رفته است، تصریح کرد: در حوزه فناوری اطلاعات، پروژه فیبر نوری برای بخشداری‌های استان با شرکت مخابرات با قوت در حال پیگیری است.

جان‌نثاری ادامه داد: در یکی از شهرستان‌ها مشکلاتی وجود دارد که درصدد رفع آن هستیم، اما در سراسر استان مشکلی برای اجرای این طرح نیست.

وی متذکر شد: در حوزه مباحث پشتیبانی انتخابات نیز آمادگی‌های لازم در استان ایجاد می‌شود تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان بتوانیم انتخابات را با قوت برگزار کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان عنوان کرد: در جلسات تمام تلاش ستاد انتخابات استان مبنی بر این است که باری بر بیت‌المال افزوده و هزینه‌های بی‌جا صرف نشود.

جان‌نثاری افزود: همچنان که درصدد کاهش هزینه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های موجود هستیم، تلاش می‌کنیم انتخابات در شأن جمهوری اسلامی، اما با صرفه‌جویی انجام شود.

کد خبر 709014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.