مترو، خدمت‌رسان‌ترین شرکت شهرداری است/  خدمت‌رسانی به مردم باید با سرعت انجام شود

مدیرکل حوزه شهردار اصفهان گفت: شرکت مترو یکی از خدمت‌رسان‌ترین شرکت‌ها و مجموعه‌های شهرداری است، همچنین بالاترین میزان ارتباط و خدمت‌رسانی به شهروندان را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود مهدویان‌فر امروز _یکشنبه دوازدهم آذر_ در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان با بیان اینکه شرکت مترو یکی از خدمت‌رسان‌ترین شرکت‌ها و مجموعه‌های شهرداری اصفهان است، اظهار کرد: این شرکت بالاترین میزان ارتباط و خدمت‌رسانی به شهروندان را دارد.

وی با بیان اینکه کوچک‌ترین خطا در مترو به شدت به چشم می‌آید و نارضایتی مردم را به همراه دارد، افزود: در دوره گذشته کار بسیار دقیق و با قوتی انجام شد، ماندگاری مدیران شهرداری اهمیت زیادی دارد، این افراد سرمایه‌های شهر و شهرداری به حساب می‌آیند.

مدیرکل حوزه شهردار اصفهان ضمن تشکر از مدیریت تخصصی و دقیق «علیرضا خورزنی» مدیرعامل سابق شرکت متروی منطقه اصفهان تصریح کرد: «هادی کریمی» مدیرعامل جدید این شرکت سوابق متعدد پژوهشی در حوزه حمل‌ونقل دارد که حضور ایشان کمک می‌کند تا مسائل تخصصی مجموعه با قوت پیگیری شود.

مهدویان‌فر با بیان انتظارات از مدیریت جدید شرکت متروی منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: انتظار داریم خدمت‌رسانی به مردم با سرعت انجام گیرد و به تکریم شهروندان و مسائل اجتماعی و فرهنگی توجه بیشتری شود، همچنین از فضاهای مترو حداکثر استفاده و به سرفاصله حرکت مترو که یکی از عوامل ارزیابی است، توجه ویژه‌ای شود.

کد خبر 708983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.